نظرسنجی صداوسیما در مورد برنامه‌هایش

فرد دیگری گفت: صداوسیما مانند خونی در رگهای ماست ، چون اطلاع رسانی دقیق و به موقعی دارد. این در حالی است که برنامه های تلویزیون اعم از سریال ها، گفت و گو ها و… انتقادات بسیاری را متوجه این سازمان کرده بود.

خبرنگاران برنامه پلاک ۱ شبکه اول سیما، با حضور در میان مردم به نظرسنجی در مورد برنامه های تلویزیون درماه مبارک رمضان پرداختند.
 
به گزارش انتخاب؛ در این گزارش همه افرادی که صداوسیما نظرات آنان را پخش کرد ، از برنامه های تلویزیون به بهترین نحو ممکن تقدیر و تشکر می کردند و کوچکترین انتقادی از سوی هیچ یک از افراد، به برنامه های این سازمان وارد نشد.

یکی از این افراد گفت: برنامه های صداوسیما در طول ماه مبارک فوق العاده بود.

فرد دیگری گفت: صداوسیما مانند خونی در رگهای ماست ، چون اطلاع رسانی دقیق و به موقعی دارد.

یکی دیگر از این افراد گفت: اگر نظرسنجی صورت بگیرد، ۹۹ درصد مردم ایران از صداوسیما رضایت کامل دارند.

این در حالی است که برنامه های تلویزیون اعم از سریال ها، گفت و گو ها و… انتقادات بسیاری را متوجه این سازمان کرده بود.

از سوی دیگر، عملکرد ضعیف صداوسیما در پوشش زلزله ی آذربایجان باعث ناراحتی و گاه عصبانیت بسیاری از مردم شده است، به طوری که این سمزان در این ایام اشاراتی کوتاه به این حادثه دردناک داشت. یکی از نمایندگان آذربایجان در مجلس شورای اسلام نیز اخیراً گفته است: اگر اطلاع رسانی صداوسیما به موقع بود ، شاید تعداد کشته ها بسیار کمتر می بود.

در چنین حالتی، باید پرسید: پخش چنین گزارش یک طرفه و متکبرانه ای از تلویزیون که حکایت از انتقاد ناپذیری و فرار از پاسخگویی و یک عذرخواهی ساده دارد ، جز پاشیدن نمک بر زخم مردم نتیجه دیگری هم دارد؟


ممتازنیوز/momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. حسین ازگلی:

    چرابعدازرفتن اقای مهیدس ضرقامی بیکباره پخش برنامه۲۰/۳۰ازشبکه دو سیمادچارکاهش۴۰تا۵۰درصدی ازنظرکمی وبویژه بویژه ازنظرکیفی گردیده است.؟؟؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.