نظری جویباری: رفتن قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده از استقلال بسیار جدی است

۱۷اردیبهشت،

amirnoroz.jpg

قائم مقام استقلال می‌گوید قلعه‌نویی به هیچ وجه به دنبال منافع شخصی خود نیست و فقط به دنبال فراهم شدن امکاناتی برای حضور قدرتمند در آسیاست.

علی نظری جویباری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: امسال فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی سختی‌های بسیاری را در راه موفقیت استقلال متحمل شدند و خواسته‌های آن‌ها به حق قابل احترام است و ما که از داخل نظاره‌گر مشکلات تیم هستیم، شاهد بوده‌ایم که هیچ کس حتی وزارت ورزش با توجه به نیازهای استقلال برای حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی هیچ گونه کمکی به استقلال نکرد.

وی افزود: با این وجود آقای فتح‌الله‌زاده و مخصوصا امیر قلعه‌نویی بسیار سختی متحمل شدند و تلاش کردند تیم در لیگ برتر قهرمان شود و در آسیا نیز نتایج خوبی کسب کند و اگر مسئولان بتوانند خواسته‌های آنان را برآورده کنند و حمایت همه جانبه داشته باشند، استقلال می‌تواند قهرمان آسیا شود. البته راه سختی را در پیش داریم.

معاون باشگاه استقلال در مورد ماندن قلعه‌نویی در این تیم گفت: قلعه‌نویی می‌تواند به راحتی به تیم‌های دیگر برود و بدون هیچ دغدغه‌ای میلیاردها تومان پول بگیرد اما به عشق استقلال و هواداران در تیم مانده است و می‌خواهد با کمک مجموعه استقلال تیم را قهرمان آسیا کند.

نظری جویباری خاطرنشان کرد: قلعه‌نویی نه تنها پول خود را نگرفته است بلکه باید برای گرفتن حق بچه‌ها نیز تلاش کند و آن‌ها را آرام کند تا کارشان را با قدرت ادامه دهند.

وی افزود: با توجه به رفاقت چندین ساله با قلعه‌نویی وی هیچ گاه صحبتی از پول در استقلال نکرده است و هرچه مدیریت باشگاه گفته است قبول کرده و به هیچ وجه خواسته مالی نیز برای ماندن در استقلال ندارد.

معاون باشگاه استقلال تاکید کرد: بیشتر خواسته قلعه‌نویی در رابطه با حفظ حیثیت و آبروی استقلال در بازی‌های آسیایی است و با توجه به اینکه با تیم‌های قدرتمندی از ژاپن و کشورهای شرق آسیا بازی خواهیم داشت، باید یک تیم خوب بسته شود و حمایت همه جانبه‌ای از آن صورت بگیرد و ما نیز تلاش خواهیم کرد شرایط و امکانات مورد نظر وی را فراهم کنیم.

جویباری با بیان اینکه من چشم‌انداز روشنی برای برآورده شدن خواسته‌های قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده نمی‌بینم، تاکید کرد: وزارت ورزش باید حمایت همه جانبه‌ای از استقلال داشته باشد تا بتوانیم از حیثیت فوتبال ایران در آسیا دفاع کنیم و اگر این شرایط بخواهد ادامه پیدا کند، کار بسیار سخت خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: تمامی اعضای هیات مدیره و شخص مدیرعامل خواهان ماندن قلعه‌نویی در تیم می باشند و به دنبال قهرمانی در آسیا با وی هستیم و ان‌شاءالله برای ماندن در تیم راضی شود.

نظری جویباری دربارهٔ وجود زمزمه‌هایی مبنی بر رفتن فتح‌الله‌زاده از استقلال هم به ایسنا گفت: فتح‌الله‌زاده هم دقیقا شرایط قلعه‌نویی را دارد و باید بگویم موضوع رفتن آن‌ها از استقلال بسیار جدی است زیرا شرایط برای ادامه کار بسیار سخت است، به گونه‌ای که قابل بیان نیست.

وی دربارهٔ برنامه‌های باشگاه برای جذب بازیکنان تازه نیز گفت: ابتدا باید تکلیف قلعه‌نویی برای ماندن در استقلال روشن شود و بعد از آن وی لیست بازیکنان مورد نیاز خود را اعلام کند.

جویباری در پایان با اشاره به اینکه فتح‌الله‌زاده برای برگزاری جشن قهرمانی استقلال تدابیر ویژه‌ای اندیشیده است که ما از آن بی‌خبریم خواهان حضور همه جانبه و باشکوه هواداران استقلال در برگزاری این جشن شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.