نظر اساتید دانشگاهی دربارهٔ نقش “رسانه ملی”در انتخابات

۲۴خردادماه،

با آغاز تبلیغات انتخاباتی، رسانه ملی با پخش برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی فرصت‌هایی را در اختیار کاندیداها جهت ابراز عقایدشان قرار داد، در همین راستا باشگاه خبرنگاران گفتگوهایی را دربارهٔ کیفیت برنامه‌ها، با اساتید مختلف دانشگاهی انجام داده که در گزارش زیر چکیده‌ای از این گفتگوها را می‌خوانید.

خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ نقش و تاثیر رسانه ملی در ارائه برنامه‌های مختلف انتخاباتی گفتگوهایی را با اساتید مختلف دانشگاهی انجام داده که در گزارش زیر چکیده‌ای از این مصاحبه‌ها را می‌خوانید: 

مرتضویان: “رسانه ملی” با مدیریت صحیح عدالت را میان کاندیداها رعایت کرد
عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز گفت: رسانه ملی با مدیریت صحیح و عملکردی مثبت در برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی، عدالت را در بیان نقطه نظرات کاندیداها رعایت کرد.

نقره‌کار: عملکرد مثبت رسانه ملی مانع نفوذ کانون‌های قدرت و ثروت در تبلیغات شد

رئیس دانشکده معماری دانشگاه علم و صنعت گفت: عملکرد مثبت رسانه ملی سبب شد که کانون‌های قدرت و ثروت نفوذ و دخالت چندانی در برنامه تبلیغاتی کاندیداها نداشته باشند و مردم با قضاوت بهتری سرنوشت کشور خود را تعیین کنند.

حدادی: رسانه ملی با عملکردی صحیح سبب افزایش مشارکت مردم در انتخابات می‌شود

معاون سیاسی دانشگاه امیر کبیر گفت: پخش برنامه‌های تلوزیونی و رادیویی از رسانه ملی بسیار مفید و قطعا در افزایش مشارکت مردم در انتخابات موثر خواهد بود.

رجایی‌فر: تبلیغات خیابانی گسترده سبب برهم زدن نظم عمومی جامعه می‌شود

انجام تبلیغات خیابانی در سطح شهر مناسب نیست، چراکه این مسئله، سبب بی‌نظمی و ایجاد تنش میان هواداران نامزدها می‌شود.

قوام: شناخت مردم از نامزدهای ریاست جمهوری از طریق رسانه‌ها بدون واسطه است

استاد دانشگاه با بیان اینکه شناخت مردم از نامزدهای ریاست جمهوری از طریق رسانه‌ها بدون واسطه است گفت: مردم وفادار به انقلاب تحت هر شرایطی با حضور در پای صندوق‌های رأی جهت اصلاح و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی تلاش خواهند کرد.

قربانی:صدا و سیمای کشور یک تنه مقابل رسانه‌های بیگانه ایستاد

استاد دانشگاه گلستان گفت: صدا و سیمای جمهوری اسلامی به نوعی توانست یک تنه مقابل رسانه‌های سمعی و بصری بیگانه بایستد و نقش خود را در خلق حماسه سیاسی کشور به بهترین شکل ایفا کند.

روستا آزاد: رسانه ملی تبلیغات غرب علیه کشور را تضعیف کرد

رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: امسال کیفیت برنامه‌های انتخاباتی رسانه ملی توانست تاثیر تبلیغات غربی علیه جمهوری اسلامی ایران را تا حدود زیادی تضعیف کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.