نظر بازیکنان و سرمربی تیم ملی والیبال بعد از برد مقابل آرژانتین

بهروز عطایی سرمربی و میلاد عبادی پور، امین اسماعیل‌نژاد و محمدرضا حضرت پور درخصوص برد تیم ملی مقابل آرژانتین مصاحبه کردند.

نظر بازیکنان و سرمربی تیم ملی والیبال بعد از برد مقابل آرژانتین

به گزارش ممتاز نیوز، تیم ملی والیبال در دیداری سخت و طاقت فرسا در مسابقات قهرمانی جهان مقابل آرژانتین به پیروزی ۳ بر ۲ دست یافت.

مقابل حریف قدرتمندی پیروز شدیم

 بهروز عطایی پس از پیروزی ایران برابر آرژانتین اظهار کرد: مسابقه بسیار خوبی بود. در شروع این تورنمنت مهم برابر تیم قدرتمند آرژانتین بازی داشتیم، پیش‌بینی می‌کردیم که رقابت سختی در پیش داشته باشیم و دو تیم با اطلاعات و آگاهی خیلی خوب مقابل هم قرار گرفتند و با برنامه بازی کردند.

وی ادامه داد: خداراشکر می‌کنم که بازیکنانم بازی خوب و قابل قبولی را به نمایش گذاشتند. دو تیم در بخش‌هایی از بازی دچار نوسان شدند. آرژانتین در ست دوم به‌رغم این‌که در امتیازات پیش بود، نتوانست رقابت را حفظ کند و ایران بر بازی مسلط شد. در ست چهارم این اتفاق برای تیم ایران افتاد، کنترل بازی را از دست دادیم و ست را واگذار کردیم.

عطایی با اشاره به کسب امتیاز در ست پنجم به نفع ایران عنوان کرد: خوشبختانه در این ست و در یک بازی پایاپای که شرایط سختی را برای بازیکنان ایجاد کرد، توانستیم کنترل بازی را به دست بگیریم و با پیروزی مسابقه را به پایان رساندیم.

وی ضمن تبریک به مردم ایران خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم نوسانات را به حداقل برسانیم اما در این سطح مسابقات ممکن است چنین خطاهایی رخ دهد. این وضعیت برای تیم آرژانیتن هم در ست دوم اتفاق افتاد، اما تلاش می‌کنیم خطاها کمتر شود و برای مسابقات سخت پیش رو کم خطاتر و با ثبات بیشتری بازی کنیم.

اینجا قهرمانی جهان است، فرصتی برای جبران نیست

میلاد عبادی‌پور پس از پیروزی ایران برابر آرژانتین ضمن تبریک به مردم ایران اظهار کرد: همیشه مسابقه اول به ویژه در چنین تورنمنت‌هایی بسیار دشوار است تا به بازی‌های نرمال همیشگی برگردید به ویژه اگر مقابل تیم‌هایی مثل آرژانتین، برزیل و … باشد، سخت‌تر هم می‌شود.

وی افزود: خداراشکر با همدلی یکدیگر توانستیم در این مسابقه پیروز شویم و نتیجه را به نفع خود به پایان برسانیم.

بازیکن شماره ۲ تیم ملی ایران با اشاره به برتری ملی‌پوشان در فاکتور سرویس خاطرنشان کرد: کسی که بهترین فاکتور را دارد نباید از دستش بدهد. سرویس بهترین عامل پیروزی ماست و در لیگ ملت‌ها هم همین فاکتور را داشتیم. در این مسابقات هم باید از این سرویس‌های خوب بهره ببریم. حالا زمان استفاده از این توانایی ویژه است. در لیگ ملت‌ها برای این مسابقات تمرین کردیم گاهی اوقات شرایط به قدری بد می‌شود که نمی توان از این فاکتور بهره برد، اما در فضاهایی چون این مسابقه که امکانش هست باید از سرویس‌های خوب به نحو احسن بهره ببریم.

وی در پایان تاکید کرد: مسابقات قهرمانی جهان است و تمامی تیم‌ها برای برد به مسابقات می‌آیند. هر مسابقه حکم فینال را دارد و شبیه لیگ ملت‎‌ها نیست که زمان برای جبران وجود داشته باشد. در این مسابقات زمانی برای جبران وجود ندارد و باید سعی کنیم در این مرحله خوب عمل کنیم تا در مرحله بعد که حذفی است با تیم‌هایی که ضعیف نه، اما بهتر هستند بازی کنیم.

پیروزی در مسابقه نخست خیلی مهم است

 محمدرضا حضرت‌پور پس از پیروزی سه بر دو تیم ایران برابر آرژانتین در قهرمانی مردان جهان افزود: ابتدا به کادر فنی و بازیکنان خسته نباشید می‌گویم زیرا بازی بسیار مهمی را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

وی با بیان این‌که بازیکنان ایران در این مسابقه خیلی خوب بازی کردند، تصریح کرد: برد در نخستین مسابقه قهرمانی مردان جهان خیلی مهم است و امیدوارم تیم ایران این روند را به خوبی ادامه دهد.

لیبروی تیم ملی والیبال ایران درباره مسابقه دوم تیم ایران برابر مصر گفت: بازی نخست به پایان رسید و از فردا به آنالیز مصر می‌پردازیم و انشاالله این تیم را نیز شکست می‌دهیم تا بازهم مردم را خوشحال کنیم.

تیم سوم المپیک را بردیم/ خدا را شکر که پیروز شدیم

امین اسماعیل‌نژاد پس از پیروزی برابر آرژانتین اظهار کرد: طبق آنالیزی که انجام شده بود، می‌دانستیم که مسابقه مهمی است و مهم‌ترین بازی دور مقدماتی ایران است.

وی افزود: خداراشکر می‌کنم که گفته‌های کادر فنی را به موقع در زمین انجام دادیم. مسابقه سختی بود و آرژانتین پیش از این توانسته بود رتبه سوم المپیک شود.

اسماعیل‌نژاد ادامه داد: توانستیم با برنامه ریزی دقیق این بازی را ببریم و برای مسابقات بعد امیدوارتر شویم. مسابقه سنگینی بود و آن‌ها هم تیم ایران را آنالیز کرده بودند، اما در نهایت پیروز این مسابقه ایران بود.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.