نظر بزرگان سیاست درباره قرعه کشی جام جهانی / طنز

بزرگان سیاست

این روزها در رسانه های کشورمان به شدت مد شده که نظر آدم های بی‌ربط به یک موضوع را راجع به آن موضوع می‌پرسند و به شکل مصاحبه و یادداشت شفاهی ارائه می دهند. ما هم بد ندیدیم که به میمنت قرعه کشی جام جهانی، نظر سیاستمداران و جریانات و رسانه های سیاسی را راجع به این اتفاق فوتبالی جویا شویم.

از شنود دفتر علی مطهری که پنهان نیست، از شما هم پنهان نباشد که چون با این دوستان معاشرتی نداشتیم، مجبور شدیم حدس های خودمان را در این مورد بنویسیم.

حسن روحانی: البته بنده ورزشکار نیستم حقوق خواندم، ولی فوتبال خیلی دوست دارم. احساس بنده این است که، (مکث+لبخند) بازیکنان تیم ما، (مکث، دقت به دوربین) می توانند در مقابل بوسنی، (مکث، قیافه جدی) با امید، پیروز باشند.(لبخند+مکث+قیافه حالا ببینید کی گفتم) در مقابل نیجریه، می شود با تدبیر یک تساوی کسب کرد. در نهایت هم در مقابل تیم آرژانتین بازی می کنیم، که بنده از همینجا عرض می‌کنم، مردم از من، تدبیرم، امیدم و کلیدم هیچ انتظاری نداشته باشند!

عزت ا… ضرغامی: توی جام جهانی همین یک تیکه اش رو هم نشونتون نمیدم. به جاش میگم خیابانی و شفیع در استودیو بازی ها رو براتون تعریف کنند!

سیدمحمد خاتمی: می خواهم بگویم باید مراقب باشیم. چرا که جریان‌هایی قصد دارند با بالا بردن مطالبات مردمی و ناکارآمد جلوه دادن تیم ملی، تیم ملی را از عقبه اش جدا کنند.

سعید جلیلی: برای صعود از این گروه، نیجریه برای ما یک فرصت است. اما آرژانتین یک تهدید محسوب می شود که باید با آزاد کردن همه ظرفیت‌های تیم، آن را به فرصت تبدیل کنیم. بوسنی هم برادر ماست، با هم یک فیفای دو کشوری تشکیل می دهیم و به جای رقابت، رفاقت می کنیم. تجربه تکامل پوششی خانم اشتون نشان داد که اگر قبل از مراسم، من دو سه ساعت با فرناندا لیما (مجری کم پوشش قرعه کشی) حرف می‌زدم، سر عقل می آمد و مردم می‌توانستند قرعه‌کشی شان را تماشا کنند.

روزنامه کیهان: و جای شگفتی است که روزنامه کیهان خیلی پیش از این، افشا کرده بود که چگونه و چرا طراحی بازی‌های جام جهانی در دست گروه های فراماسونری و لابی صهیونیست است. حالا این مسئله بر همگان مبرهن شد. آیا طرح حضور ایران در گروهی که آرژانتین قرار دارد، تداعی کننده اتهام بزرگ آرژانتین در مورد آن ماجرای تروریستی به ما نیست؟ حالا این را کنار علائم شرم آور و وقیحانه فراماسونری در طرح گروه winners get the earth که کیهان پیشتر رد پای لابی های صهیونیستی را در آن افشا کرده بود قرار دهید، تا همه چیز همچون پازلی برایتان روشن شود.

روزنامه آرمان: ابراز خرسندی آیت‌ا… هاشمی از قرعه خوب تیم ملی.

محمود احمدی نژاد: حالا هی صدا و سیما تریبون در اختیار این آقای دادکان قرار بدهد تا خدمات دولت ما را سیاه‌نمایی کند. در جام جهانی قبل من به بچه ها گفتم برن خوب فوتبال بازی کنند. همه امکانات رو هم، ما براشون فراهم کردیم. (شانه اش می پرد) یعنی چیزی نبوده که بخوان و بهشون ندیم. ۲۴ ساعته هم توی بازیکنا بودیم. دولت همین طوری که توی مردم بود، توی تیم ملی هم بود.

همین آقای علی آبادی بیست و چهار ساعت این وظیفه رو بر عهده داشت. الان هم میگم در برزیل ما باید همه رو ببریم. واقعا این توانایی و عزت ملت ایرانه. همه مردم دیدن. ما توانایی این رو داریم که همه تیم های دنیا رو ببریم. واقعا اونها کیه چی ان؟ یا چیه کی ان که ما ازشون بترسیم؟

منبع : روزنامه قانون

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.