نظر حجت الاسلام طائب دربارهٔ فرد اصلح

۲۳خردادماه،

اگر کسی را اصلح دانستید به وی رای دهید ولی شخص دیگری را رنده نکنید، زیرا ممکن است در مرحله دوم آن شخص با دیگر کاندیدای مدعی اصلاح‌طلب بیاید و در این صورت شما مجبور باشید که به صالح مقبول رای دهید و همچنین اگر واقعا یقین می‌کنید که اگر به صالح مقبول رای ندهیم، شخص دیگری رای می‌آورد در این صورت آن شخص دیگر صالح مقبول نیست، بلکه اصلح است.

به گزارش مشرق به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار پنج شنبه شب در مسجد فائق تهران، طی سخنانی با بیان اینکه باید برای ظهور امام زمان(عج) دو کار انجام شود، که امام خمینی(ره) برای تحقق آن قیام کرد، گفت: یک اقدام تربیت نیروی انسانی برای ظهور است.

وی برداشتن موانع که همان نظام سلطه است را از دیگر شرایط امکان ظهور دانست و تصریح کرد: در حال حاضر جایی که امام زمان ظهور می‌کند، در اختیار القاعده‌ای‌هاست و آنها می‌گویند اگر شیعه را بکشید، ثواب ۱۰ شهید را دارد ولی به نظر ما این کار القاعده نیست زیرا آنهاعروسک خیمه‌شب‌بازی اسرائیل می باشند و باید قرارگاه اصلی را نگاه کنیم.

رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه نظام سلطه نمی‌خواهد امام زمان(عج) بیایند، اظهارداشت: در بیان کودک‌بودن نظام سلطه، همین بس که در لبنان تعدادی از حزب‌اللهی‌ها آنها را شکست دادند.

طائب ادامه داد: وقتی امام خمینی(ره) آمدند، نظام سلطه در غرب و شرق حضور داشت اما یکی از آنها از بین رفت و حضرت امام(ره) فرمودند که کمونیسم را باید در موزه تاریخ ببینید و ایشان برای ادامه مبارزه با نظام سلطه، پرچم را به دست رهبر معظم انقلاب سپردند تا بقیه ماموریت را ایشان انجام دهند تا شرایط برای ظهور امام زمان فراهم شود.

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه هم‌اکنون در پیچ بزرگ تاریخی هستیم و فروپاشی نظام سلطه را شاهد خواهیم بود، خاطرنشان کرد: سبب تعیین شعار حماسه سیاسی از سوی رهبر معظم انقلاب این است که برای فروپاشی نظام سلطه باید بند کشورهای منطقه از استکبار جدا شود و در حال حاضر ملاحظه می‌کنیم که این بندها یکی‌یکی جدا شده‌اند بنابراین کثرت حضور مردم در انتخابات سبب می‌شود که طناب‌های دیگر پاره شود.

حجت‌الاسلام طائب با بیان اینکه حضور مردم در این انتخابات سبب می‌شود که در آینده تحولاتی را شاهد باشیم، گفت: رهبر معظم انقلاب اخیرا فرمودند اگر برای نظام اسلامی در انتخابات شرکت نمی‌کنید، به خاطر کشور وارد عرصه انتخابات شوید، این به این سبب است که حجم حضور ملت در صحنه انتخابات امری لازم است.

رئیس قرارگاه عمار در ادامه در پاسخ به سوال یکی از نمازگزاران مبنی بر کنار گذاشتن اصلح و رای دادن به صالح مقبول تصریح کرد: اولا در این انتخابات این موضوع اولویت ندارد و هر کدام از نامزدها را که اصلح تشخیص دادید، به وی رای دهید زیرا نهایتاً انتخابات با دو کاندیدای اصولگرا و یا یک کاندیدای اصولگرا و یک کاندیدای مدعی اصلاح‌طلبی به مرحله دوم کشیده خواهد شد.

حجت‌الاسلام طائب با بیان اینکه من در مناظره‌های انتخاباتی، “روحانی منهای روحانیت” دیدم، افزود: امروز شنیدیم که آقای مشایی گفته‌ که به آقای حسن روحانی رای بدهید.

وی در ادامه سخنانش به نمازگزاران پیشنهاد‌ کرد: اگر کسی را اصلح دانستید به وی رای دهید ولی شخص دیگری را رنده نکنید، زیرا ممکن است در مرحله دوم آن شخص با دیگر کاندیدای مدعی اصلاح‌طلب بیاید و در این صورت شما مجبور باشید که به صالح مقبول رای دهید و همچنین اگر واقعا یقین می‌کنید که اگر به صالح مقبول رای ندهیم، شخص دیگری رای می‌آورد در این صورت آن شخص دیگر صالح مقبول نیست، بلکه اصلح است.

” آقای هاشمی رفسنجانی دو هفته قبل از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جلسه‌ای گفته بود که اگر من با توجه به این شرایط جسمی‌ام در انتخابات کاندیدا شوم، به انقلاب خیانت کرده‌ام؛ بر این اساس بنده اطمینان دارم که هاشمی رفسنجانی را برای کاندیدا شدن در این دوره از انتخابات، “هُل” داده‌اند.

وی با بیان اینکه هر کدام از این کاندیداها رئیس‌جمهور مردم می باشند، نه اینکه بگوییم رئیس جمهور نظام و یا رهبری می باشند، خاطرنشان کرد: این شیطنتی است که از سوی اردوگاه دشمنان صورت می‌گیرد و می‌خواهند القاء‌کنند که یک نفر از این کاندیداها از طرف رهبری است و یا اینکه بعضی گفتند که سید حسن نصرالله از کاندیدایی حمایت می‌کند، ولی این مساله صحت ندارد و سید‌حسن نصرالله از کسی حمایت نکرده است.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.