نظر حراست صداوسیما درباره ممنوع الکاری محمود شهریاری!

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

نظر حراست صداوسیما درباره ممنوع الکاری محمود شهریاری!

محمود شهریاری از جمله مجریانی است که نزدیک به دو دهه سابقه فعالیت در تلویزیون را داشته و این فعالیت طولانی هم باعث شده هر از گاه نامش در لیست ممنوع الکارهای صداوسیما قرار گیرد. به تازگی نیز به دلیل استفاده از لفظ «هلو» توسط وی در یکی از برنامه هایش، ممنوع الکاری بار دیگر به سراغش آمد. در همین ارتباط وی گفتگویی با «همشهری جوان» انجام داده و نظراتش درباره سیاستگذاری در تلویزیون را گفته است. بخشهایی از گفته های وی را در ادامه می خوانید:

خودسانسوری باعث بی مخاطبی می شود

مجریان تلویزیونی اگر شخصا خودشان بخواهند شوخیهای مناسب برنامه های را تشخیص دهند به خودسانسوری دچار می شوند. وقتی هم دچار خودسانسوری شدیم، بی مخاطب شده و این میشود که الان شبکه هایی با پخش سریالهای ترکی تمام مخاطبان ما را می گیرند و برگشتشان هم کار غیرممکنی است. این طوری مجری همه اش نگران است که مبادا یکی از خطوط قرمز را زیرپا بگذارد.

مدیر سابق شبکه ۵ یک نطر داشت و مدیر جدید، نظری دیگر

مدیر سابقه شبکه ۵ آقای احمدی بودند، ایشان یک نظر داشتند و الان هم مدیر جدیدی که آمده منصوب شده نظرات ایشان را قبول ندارند. کمااینکه اگر تولیدات دوره قبل را هم دوباره بررسی کنند خیلیهایشان از نظر ایشان غیرقابل پخش هستند. معلوم میشود که متاسفانه هیچ چیز تدوین شده ای وجود ندارد و همه چیز صرفا براساس سلیقه مدیران شکل می گیرد.

درباره ممنوع الکاری هیچ خبری نمیدهند

درباره ممنوع الکاری مجریان، هیچ خبری به شخص موردنظر نمی دهند و حتی علتش را هم توضیح نمی دهند. اصلا از او توضیح هم نمی خواهند. حکم را غیابی صادر و اجرا می کنند و شما باید از طریق جراید و افکار عمومی بشنوید که ممنوع الکار شده اید. تابحال از من هم توضیح نخواسته اند و جالب است که هر بار هم خودشان از من دعوت کرده اند و میگویند مشکلات قبلی سلیقه ای بوده است. البته تنها مرجع خودمان حراست صداوسیما است. حراست هم میگوید از نظر ما، شما هیچ مشکلی ندارید و اگر این موضوع پیش آمده، سلیقه مدیر است.

مدیران به فکر برنامه ها نیستند

درباره ممنوع الکاری ام من از کجا باید پیگیری کنم؟ مدیران شبکه جواب نمیدهند. هیچکدام مسئولیتی قبول نمیکنند. متاسفانه خیلی از مدیران به فکر برنامه های تلویزیون نیستند. اگر به فکر برنامه ها بودند که الان برنامه های ماهواره ای با چهار تا سریال بیخود و دوبله بد، مخاطب پیدا نمی کرد.

یکی از مجریان به دلیل انتقاد، ممنوع الکار شد

در یک جلسه کاملا خصوصی مدیران شبکه خودشان گفتند بیایید انتقاداتتان را مطرح کنید. ایشان انتقاداتشان را مطرح کردند و ممنوع الکار شدند. آخر اینکه نمیشود. پس ما حرفهایمان را را کجا بزنیم و این آسیب شناسیها، کجا صورت گیرد؟

شبکه ایران

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

تاریخ نشر یکشنبه ۱۹ شهریور  مشاهده : ۳۹   | بازدید از صفحه اول


ممتازنیوز – سینمای ایران و جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.