نظر دولت در انتظار تصمیم کمیسیون طرح حمایت از حقوق کاربران

کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در نهمین جلسه خود به بحث و بررسی بر سر سرنوشت پیشنهادات دولت درباره این طرح پرداخت و قرار است سرنوشت این موضوع در جلسه بعدی کمیسیون مشخص شود.

نظر دولت در انتظار تصمیم کمیسیون طرح حمایت از حقوق کاربران

به گزارش ممتاز نیوز، لطف‌الله‌ سیاهکلی درباره جلسه امروز کمیسیون مشترک طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی گفت: در جلسه امروز نامه وزیر ارتباطات آقای زارع‌پور مورد بحث و بررسی قرار گرفت، پیوست این نامه به پیشنهاداتی اشاره داشت که دولت برای اعمال در طرح در نظر دارد، بر همین اساس بحث و بررسی ها در این جلسه بر سر این بود که با این پیشنهادات چه کنیم.

وی افزود: در این جلسه به صورت استمزاجی سوال شد که آیا این پیشنهادات را به مرکز پژوهش ها ارسال کنیم و آن ها پیشنهادات را با طرح تطبیق داده و نظرات را به کمیسیون ارائه کنند یا خیر؟ که این موضوع به احتمال زیاد در جلسه بعدی کمیسیون رای خواهد آورد، در غیر اینصورت این پیشنهادات دولت مانند دیگر پیشنهادات در اختیار نمایندگان قرار می گیرد تا آن ها در روند بررسی و اصلاح طرح از آن استفاده کنند.

سخنگوی کمیسیون  مشترک طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی اضافه کرد: ما انتظار داریم که دولت این پیشنهادات را در قالب لایحه مطرح کنند ولی حال که لایحه ای ارائه نشده است بررسی این طرح مجلس ادامه خواهد داشت.

۳ پیشنهاد در نشست امروز کمیسیون مطرح شد.

۱ـ با محوریت مرکز پژوهش ها طرح های دولت و مجلس تلفیق شوند.

۲ـ طرح در کمیته های چهارگانه و با حضور نمایندگان دستگاه ها و مرکز پژوهش ها بررسی شود.

۳ـ روند بررسی طرح به صورت عادی طی شود.

رای گیری در مورد پیشنهادات هم به نشست فردای کمیسیون موکول شد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.