نظر مثبت فراکسیون رهروان در خصوص برنامه های وزیر پیشنهادی ارتباطات

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

عضو هیئت ‌رئیسه فراکسیون رهروان ولایت گفت: جلسه مجمع عمومی فراکسیون رهروان ولایت با حضور هشت وزیر پیشنهادی دولت برگزار شد و وزرا به ارائه برنامه‌های خود پرداختند که برنامه‌های آنها نظر مثبت اعضای فراکسیون را در پی داشت.
 
 
اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به جلسه امروز فراکسیون رهروان ولایت با هشت وزیر پیشنهادی دولت گفت: در این جلسه وزرا ضمن ارائه برنامه‌های خود  به سؤالات مطروحه از سوی نمایندگان نیز پاسخ دادند.
 
وی افزود: جمع‌بندی کلی نمایندگان از برنامه‌های ارائه شده توسط وزرا مثبت بود اما تصمیم‌گیری نهایی در این باره پس از جلسه با ۱۰ وزیر پیشنهادی دیگر  در جلسه فردای مجمع انجام خواهد شد.
 
عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون رهروان ولایت اظهار داشت: در این جلسه جنتی، زنگنه، آخوندی، چیت‌چیان، ربیعی، واعظی، علوی و نجفی وزرای پیشنهادی دولت برای وزارتخانه‌های ارشاد، نفت، راه، اقتصاد، کار، ارتباطات، اطلاعات و آموزش‌و‌پرورش حضور داشتند و به بیان برنامه‌های خود پرداختند و در جلسه فردا ۱۰ وزیر دیگر با حضور در جلسه فراکسیون به ارائه برنامه‌های خود می‌پردازند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.