نظر محمد هاشمی دربارهٔ اعضای کابینه

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

رئیس دفتر آیت‌الله رفسنجانی گفت: بنده با همه اعضای کابینه آشنایی ندارم و نمی‌توانم نسبت به اشخاص اظهار نظر کنم اما در کل کابینه را کابینه موفقی می‌دانم.

خبرگزاری فارس: نظر محمد هاشمی دربارهٔ اعضای کابینه/ ۳ عامل مهم در انتخاب وزرا از نگاه هاشمی

خبراقتصادی: به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده محمد هاشمی رئیس دفتر اکبر هاشمی‌رفسنجانی به میانگین سنی اعضای کابینه دولت روحانی اشاره کرد و اظهارداشت: به هر حال تجربه عامل موثر و مهمی در کنار علم و دانش به شمار می‌رود.

رئیس دفتر هاشمی رفنسجانی تصریح کرد: دانشمند بی تجربه ممکن است آمادگی لازم را نداشته باشد؛ از این رو بنده معتقدم باید تجربه، تخصص و دانش در کنار یکدیگر باشد و این در مسئولیت‌های اجرایی بسیار مهم است.

وی با تاکید بر اینکه در نظام جمهوری اسلامی علاوه بر تجربه و دانش، عامل سوم که از نظر ما عامل اول است «تعهد» به شمار می‌رود، گفت: علاوه بر داشتن تخصص، تعهد نیز یک عامل مهم به شمار می‌رود و شهید بهشتی نیز بر این امر تاکید داشتند.

هاشمی با بیان اینکه تعهد، تخصص و تجربه در کنار یکدیگر می‌توانند کارآیی لازم را داشته باشند، افزود: در انتخاب اشخاص باید به این سه امر توجه شود.

رئیس دفتر ریاست مجمع تشخیص در ادامه سخنان خود به ضرورت تعامل دولت و مجلس اشاره کرد و یادآور شد: تعامل سازنده برای انجام وظیفه بهتر در برابر مسئولیت‌های مجلس و دولت یک امر ضروری و لازم است که در این راستا می‌توان گام‌های موثری را برداشت.

هاشمی با مثبت ارزیابی کردن کابینه یازدهم یادآور شد: در ترکیب کابینه ممکن است سلایق مختلف باشد اما اگر برآیند به گونه‌ای باشد که کلیت اعضا در یک جهت باشند می‌تواند نتایج بهتری داشته باشد.

رئیس دفتر هاشمی رفسنجانی در پایان خاطر نشان کرد: بنده با همه اعضای کابینه آشنایی ندارم و نمی‌توانم نسبت به اشخاص اظهارنظر کنم اما در کل کابینه را کابینه موفقی می دانم.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.