نظر وزیر سابق اطلاعات درباره جریان انحرافی و تقویت نیروهای اطلاعاتی غربی در مرزها

به گزارش خبرآنلاین، غلامحسین محسنی‌‌اژه‌ای دوم شهریور ماه در مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مشهد تصریح کرد: خواستند با یک بهانه از طریق چهره‌های جدید، انحرافی را ایجاد کنند که باز هم به خاطر انسجام و وحدت مردم، امید به آینده و اعتقادی که به ولی‏‌فقیه داشتند، دشمنان را ناکام گذاشتند.
در ادامه گزیده ای از سخنان دادستان کل کشور  و وزیر سابق اطلاعات به نقل از ایسنا می آید:

  • نیاز دستگاه امنیتی و دستگاه قضایی به هم انکار ناپذیر است.
  • امروز اگر در مسائلی که نیاز است چشمان خود را ببندیم، باز نگه داریم موجب لجاجت می‎شود.
  • اکنون جمهوری اسلامی ایران در یکی از حساس‌ترین نقاط تاریخی خود قرار دارد که در شرایط کنونی باید بیش از گذشته به جایگاه قضا توجه کنیم زیرا دشمن تلاش می‌کند بین مردم افتراق ایجاد کند، یکی از این اختلاف‎ها بین مردم و دستگاه قضایی است.
  • بعد از گذشت ۳۴ سال از انقلاب اسلامی، دشمن تمام تلاش خود را برای نابودی نظام انجام داده است. آنان حتی برای تغییر در رفتار نظام و اینکه حتی در پیشرفت ما تاخیر ایجاد کنند هر اقدامی را انجام داده‌اند اما مردم ایران با وحدت و اتکا به خداوند متعال و تکیه بر ولی فقیه و با بصیرت زیاد در نبرد غیرهمگون و سنگین باعث عقب‏‎نشینی دشمن شده‌اند.
  • اختلافات داخلی، ترور مسوولان و فضاسازی را از کارهای دشمن در اوایل انقلاب برای رسیدن به اهداف‌شان است. در همان اوایل همه احزاب دست به دست هم دادند، منافقان در همه استان‎ها توطئه کردند و یک جنگ تمام عیار علیه ایران به راه انداختند و در کنار همه این مشکلات حصر اقتصادی را شروع کردند اما همه آنانی که علیه نظام جمهوری اسلامی ایران توطئه کردند امروز کجا هستند؟ آنانی که از صدام حمایت کردند، منافقان کوردلی که مسوولان ما را به شهادت رساندند یا سلطنت طلب‎ها و غیره،‌ الان کجا هستند؟
  • اشغال کشورهای هم‎جوار توسط غربی‌ها به خاطر در تیررس قرار گرفتن جمهوری اسلامی است. نیروهای اطلاعاتی خود را در مرزها را تقویت کردند تا بر ایران فشار بیاورند اما آنچه اتفاق افتاد مکر خداوند بود که موثرتر واقع شد، به خیال اینکه هراس باعث ضعیف شدن ما می‎شود نیروهای نظامی خود را وارد منطقه کردند که به یکباره متوجه شدند تمام نیروهای آنان در تیررس نیروهای ایران قرار گرفته است.
  • تمام هدف دشمن از این جنگ تمام عیار اقتصادی و روانی این است که با تحت فشار قرار دادن مردم، آنان را از نظام و ولایت فقیه دور کنند یا مردم را نسبت به انقلاب بدبین کنند، در همین راستا برای تبلیغات از هزاران رسانه استفاده کردند.
    /۲۷۲۷
دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.