نعمتی: در فیلم شهاب حسینی بازی می‌کنم/ لزوم توجه به فیلمسازان جوان

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

در گفت‌وگوبا هنرآنلاین عنوان شد

بازیگر نام‌آشنای سینما و تلویزیون؛ معتقد است که می‌توان با بها دادن به فیلمسازان جوان در سینمای ایران نگاه جهانی‌تری را دنبال کرد.

آنا نعمتی در گفت وگو با خبرنگار سینما هنرآنلاین، دربارهٔ فعالیت‌های سینمایی‌اش گفت: به تازگی قرار است در فیلم شهاب حسینی نقشی را ایفا کنم. نقشی که در این فیلم ایفاگر آن هستم یک نقش کوتاه و متفاوت از سایر فیلم هایی است که تا به امروز بازی کردم.

نعمتی دربارهٔ کار با شهاب حسینی گفت: من پیش از این در دو فیلم با شهاب حسینی کار کردم و او در عرصه بازیگری آزمون خود را پس داده است و این بار که به عنوان کارگردان پشت دوربین قرار می گیرد به او اعتماد خواهم داشت.
وی در مورد فعالیت هایش در حوزه نمایش گفت: نمایش “سیزده” به کارگردانی روزبه سجادی حسینی را در نوبت اجرا دارم که قرار است اواخر پاییز سال جاری این نمایش روی صحنه برود.

بازیگر فیلم آل دربارهٔ وضعیت این روزهای سینمای ایران گفت: فیلمسازان و عوامل سینما نسبت به مردم بی انگیزه تر شدند. بودجه های بسیاری صرف تولید فیلم های فاخر می گردد که محتوایی ندارند، اگر این بودجه ها در اختیار جوانان قرار بگیرد فیلم های بهتر و قابل قبولی ساخته می گردد و نگاه جهانی تری در جشنواره های بین المللی برای سینمای ایران در پی خواهد داشت.

نعمتی همچنین با اشاره به تغییر مدیریت در سینمای ایران گفت: من شناختی نسبت به رییس سازمان سینمایی تازه ندارم اما همه امیدواریم که بحران هایی که این روزها گریبانگیر سینمای ایران شده است در زمان مدیریت ایشان هرچه سریعتر رفع و رجوع شود.

انتهای پیام ۴۰۱/۳۳


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.