نعمتی نماینده اسدآباد: استعفای طیب نیا شایعه است/ عملکرد وزارت اقتصاد مثبت است

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با شایعه خواندن استعفای طیب نیا وزیر اقتصاد و دارایی گفت: عملکرد این وزیر در مهار تورم و بهبود وضعیت اقتصادی خوب توصیف می گردد.

بهروز نعمتی نماینده اسد آباد در مجلس با بیان اینکه در زمان وزارت علی طیب نیا در وزارت اقتصاد و دارایی ما شاهد عملکرد خوبی بودیم، گفت: کنترل تورم و رونق اقتصادی از جمله اقدامات مثبت طیب نیا در وزارتخانه است.

وی با اشاره به درج خبر استعفای علی طیب نیا در رسانه ها از سوی حمید رسایی نماینده تهران گفت: استعفای آقای طیب نیا شایعه ای بیش نیست و این موضوع صحت ندارد.
وی با قرائت این بیت شعر «گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری»، تاکید کرد: وقتی عملکرد وزیر در وزارتخانه خوب است سببی برای استعفای وی وجود ندارد.

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز یکشنبه سؤال قاسم جعفری نماینده بجنورد از علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی مبنی بر اینکه سبب اظهارات رئیس بانک مرکزی در تضعیف ارزش پول ملی چیست؟، را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
اما بعد از سخنان نماینده سوال کننده و توضیحات وزیر، طبق آئین نامه داخلی مجلس از نمایندگان رای گیری شد که از ۲۱۷ نماینده حاضر در مجلس، ۱۰۱ نماینده مخالفت خود را با اظهارات وزیر بیان داشتند. در عین حال ۸۲ رأی موافق و ۱۰نماینده هم رأی ممتنع دادند. بدین ترتیب اولین کارت زرد مجلس به وزیر اقتصاد داده شد.
حمید رسایی در مصاحبه ای اعلام کرد که بعد از کارت زرد مجلس وزیر اقتصاد به وی گفته که می خواهد استعفا بدهد.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.