نفت آبادان به دنبال جذب یک بازیکن خارجی

مهدی غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار‌کرد: این بازیکن اهل استرالیا است و با توجه به این‌که ما یک جای خالی در تیم‌مان داشتیم، تصمیم به جذب یک بازیکن خارجی گرفتیم. او امشب یا فردا وارد آبادان می‌شود و پس از دادن تست، کاستا در خصوص جذب او تصمیم‌گیری می‌کند.

وی به آسیب‌دیدگی مصطفی صبری، مدافع این تیم اشاره‌کرد و افزود: او از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شده است و فعلا نمی‌تواند تیم را همراهی کند. ضمن این‌‌که دغاغله نیز که دچار آسیب‌دیدگی شده بود، مشکلش رفع شده و در حال تمرین با تیم است.

سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان خاطرنشان‌کرد: ‌بازیکنان‌مان در دو تایم صبح و عصر، تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذارند و از نحوه تمرینات نیز راضی بوده‌اند.

وی در خصوص تیم سپاهان که ۲۴ شهریورماه در خانه پذیرای این تیم هستند، بیان‌کرد: سپاهان تیم خوبی است و وضعیت این تیم با توجه به قرار گرفتنش در بالای جدول مشخص است.

غفاری با بیان ‌این‌که امیدوارم با تمریناتی که انجام داده‌ایم سه امتیاز بازی برابر سپاهان را کسب کنیم، افزود: ما باید حتما در این دیدار پیروز شویم و از هواداران می‌خواهیم در این دیدار خانگی به ورزشگاه بیایند و به بازیکنان روحیه بدهند تا با حمایت آن‌ها بتوانیم پیروز میدان شویم.

وی با اشاره به نارضایتی هواداران این تیم از نتایج به دست آمده، گفت: تماشاگران حق دارند از عملکرد تیم ناراحت باشند زیرا ما در بازی‌های خانگی خوب نتیجه نگرفته‌ایم و آن‌ها طاقت باخت تیم را در خانه ندارند.

سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان عنوان‌کرد:‌ امیدواریم بازی مقابل سپاهان را ببریم تا هواداران بیشتر به ورزشگاه بیایند و با حضورشان به تیم کمک کنند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.