نفرات برترمسابقات انتخابی توا بانوان فارس معرفی شدند

نجمعه قبادی، روز چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگارایرنا بیان داشت ، دراین رقابت ها دررده نونهالان و درخط یک ، نیلوفررضایی قهرمان شد ، مرضیه ذوالفقاری مقام دوم کسب کرد و زهرا دعایی هم به رتبه سوم دست یافت.

وی افزود: درخط دو این مسابقات ، فاطمه مکلا مدال طلا گرفت ، محدثه قربانی صاحب مدال نقره شد و درخط سه نیز نیلوفرعظیمی از شهرستان کازرون به مقام اول رسید.

وی اضافه کرد : دربخش نوجوانان ودرخط یک، مهسا زارع اول شد ،مهساعباس پور و زهرا اژدری دوم و سوم شدند ،در خط ۲ مرضیه هاشمی نکو از کازرون قهرمان شد، فاطمه حقیقی برسکوی دوم ایستاد و فاطمه بینادل هم سوم شد ودر خط۳ لیدا امینی از کازرون به مقام قهرمانی دست یافت و در رده جوانان نیز ویدا امینی ازکازرون صاحب مدال طلای خط۱ شد .

قبادی ادامه داد : در رده سنی بزرگسالان خط یک ، الناز نریمانی مقام اول را کسب کرد ، نرجس کدخدایی صاحب مقام دوم شد و زهرا دشتی هم در مکان سوم قرارگرفت و در خط۲ زهرا دهقان ، حلیمه صدق علی از استهبان و مرضیه نجفی به ترتیب اول تا سوم شدند.

همچنین درخط ۳ الناز زلفی از قائمیه نشان طلا گرفت ، فاطمه زارع هم مدال نقره کسب کرد ، درخط ۴ نگارعظیمی از کازرون اول شد ،در خط ۵ مرضیه بدرود از داراب طلا گرفت و آرزو فتوح آبادی هم قهرمان خط ۶ شد.ک/۳

۷۳۶۸ /۶۷۹

انتهای پیام /*

Sports@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.