نفرات برتر جشنواره کاریکاتورخوب و بد معرفی شدند

هنر > جشنواره
نفرات بر‌تر نخستین جشنواره سراسری کاریکاتور خوب و بد در شهرستان شبستر معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، در بخش اصلی این جشنواره مهدیه صباغ کار از تبریز به عنوان نفر اول، هاله صدرالدینی از تبریز به عنوان نفر دوم و سمن قزوینی از تبریز به عنوان نفر سوم معرفی شدند و جوایز ویژه این بخش نیز به سعید داوری، داود دلدار، حامد نباهت، محمد سعید مونسی، نعیمه نیکورای، رامین خرسندی، حسین ابوالفتح‌زاده کمالی و سارا والانیا اهدا شد.

همچنین جوایز ویژه بخش خردسالان به امید رضا بهفروز از تبریز، لیلا حاجی شیخی از تبریز، مهدیه قائمی از اسکو، «سید حسام‌الدین محفوظی از میانه و افرا فره وش از تبریز تعلق گرفت.

جوایز ویژه بخش می‌ه‌مان (کشوری) به محسن ظریفیان از تهران، عباس ناصری از بجنورد، ‌ حمید صوفی از تهران، عابدین محمدی از کرمانشاه، محمود نظری از همدان، مبارکه فلاحی از قم، بابک ولی‌پور گودرزی از کرج، شهرام رضایی از اردبیل و محمد حسین اکبری از جهرم اهدا شد.

این مسابقه با هدف تولید آثار مبتنی بر ارزش‌های اجتماعی و همچنین شناخت استعدادهای بالقوه هنری هنرمندان استان و به فعلیت رساندن آن برگزار شد.

این جشنواره در سه بخش استانی، کشوری (میهمان) وب خش خرسالان برگزار شد و پس از توزیع فراخوان ۳۶۴ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از بررسی هیات داوران ۹۱ اثر به بخش نمایشگاهی راه یافته و ۲۶ اثر به عنوان آثار برگزیده در سه بخش یاد شده معرفی شدند.

این جشنواره اولین جشنواره در سطح کشور است که به صورت استانی و کشوری برگزار شده و آثار هنرمندان در دو بخش استان و کشور به صورت جداگانه داوری شد.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.