نفرات برتر رقابت های سه گانه انتخابی تیم ملی و لیگ باشگاهی کشور معرفی شدند

به گزارش خبرنگار ایرنا، این رقابت ها از روز گذشته (پنجشنبه) در پنج رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان آغاز شد که ۳۵۰ ورزشکار از ۲۷ استان در سد تازه آبگیری شده گلفرج و مسیر اتوبان ورودی منطقه آزاد ارس در سه رشته شنا، دوچرخه سواری و دو با هم رقابت کردند.

در پایان این رقابت ها و در رده سنی نونهالان، حسام دارابی از کرمانشاه عنوان نخست را به خود اختصاص داد و نیما انصاری و امیرحسین رییسی هر دو از چهار محال و بختیاری به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده نوجوانان، پارسا محجوب از کرمانشاه، امین سقایی از چهار محال و بختیاری و مسعود علیزاده از خراسان جنوبی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در رده جوانان، محمد غزنچایی از سمنان اول شد، ساسان مالمیر از کرمانشاه به مقام دوم دست یافت و سید محمد حسینی از استان گلستان در مکان سوم ایستاد.

در رده امید، بهزاد نوبری پور از آذربایجان شرقی به مقام نخست دست یافت و احسان امینیان از اصفهان و میلاد طاهری از لرستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

و در رده بزرگسالان، سلمان تیموری از همدان، نوید سلیمی از اصفهان و محمد خاتونی از آذربایجان شرقی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

برای این مسابقات در رده سنی نونهالان ۱۵۰ متر شنا، پنج کیلومتر رکابزنی و یک هزار و ۲۵۰متر متر دو در نظر گرفته شده بود.

در رده سنی نوجوانان نیز شرکت کنندگان ۳۵۰ متر شنا، ۱۰ کیلومتر رکاب و دو هزار و ۵۰۰متر هم دویدند.

برای رده سنی جوانان نیز ۷۵۰ متر شنا، ۲۰ کیلومتر رکابزنی و پنج کیلومتر دو در نظر گرفته شده بود.

در رده های سنی امید و بزرگسالان نیز شرکت کنندگان مسافت یکهزار و ۵۰۰متر را شنا کردند، ۴۰ کیلومتر رکاب زدند و ۱۰ کیلومتر دوندگی کردند.

۶۴۵/۵۸۷/۳۳۰

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.