نفرات برتر سومین دوره المپیاد دانشجویی مشخص شد

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

خبرگزاری آریا- سومین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه جامع علمی کاربردی با پایان یافتن رقابت ها در ۸ رشته ورزشی نفرات برتر خود را شناخت.

به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی ، در رده بندی نهایی و بر اساس تعداد  مدال ها و امتیازات به دست آمده توسط هر استان، تهران به مقام قهرمانی رسید. اردبیل به عنوان نایب قهرمان سومین دوره شناخته و کرمانشاه سوم شد. آذربایجان شرقی نیز که میزبانی این دوره از المپیاد را برعهده داشت به مقام چهارم رسید.

بر اساس این گزارش در رشته فوتسال زنجان به قهرمانی رسید. بعد از این تیم اصفهان و آذربایجان شرقی در رده های بعدی قرار گفتند.

اما استان فارس قهرمان رقابت های والیبال شد. این تیم در مسابقه نهایی آذربایجان شرقی را شکست داد. گیلان نیز به مدال برنز رسید.

در رشته شنا و در امیتازبندی نهایی تهران اول شد. کرمانشاه نیز در این رشته دوم و خراسان رضوی مقام سوم را به خود اختصاص داد.

 رشته تکواندو نیز استان های برتر شرکت کننده را شناخت. در این رشته ورزشی تهران اول و استان های آذربایجان شرقی و مازندران به ترتیب دوم و سوم شدند.

اما در کاراته مرکزی اول شد. تهران نایب قهرمان و اصفهان و اردبیل به صورت مشترک مدال برنز را به خود اختصاص دادند.

در رشته کشتی مدال طلا به مازندران رسید. لرستان در این رشته دوم شد و مقام سوم به تهران تعلق یافت.

رقابت های دومیدانی هم به پایان رسید و اردبیل در این رشته اول شد. استان فارس دوم و آذربایجان شرقی به مقام سوم رسید.

در نهایت و در تنیس روی میز استان مرکزی به قهرمانی رسید. فارس نایب قهرمان شد و استان های ادربیل و تهران به صورت مشترک مدال برنز را به خود اختصاص داد.

گفتنی است سومین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه جامع علمی-کاربردی به مدت ۸ روز در تبریز برگزار شد و بیشتر از ۱۲۰۰ دانشجوی ورزشکار با یکدیگر پرداختند.


خبرگزاری ممتاز به نقل از آریا
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.