نفرزاده: من چیزی از حاشیه‌ها ندیدم/ خود کاله‌ای‌ها درگیر شدند

۱۰م دیماه ،

سرمربی تیم والیبال سایپا پس از شکست مقابل کاله گفت: من چیزی از حاشیه‌ها ندیدم و خود بازیکنان و طرفداران کاله درگیر شدند.

فرهاد نفرزاده پس از شکست سه بر دو مقابل کاله در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: هر دو تیم انگیزه بسیاری برای این دیدار داشتند کاله هم می‌خواست در کرج پیروز باشد. به نظر من تیم والیبال کاله یک بازی فوق‌العاده مقابل ما انجام داد و اگر این تیم در تمام بازی‌های خود اینگونه ظاهر می‌شد، مطمئن باشید صدرنشین بی‌چون و چرای جدول رده‌بندی می‌شد.

وی دربارهٔ حاشیه‌های روی داده در پایان این دیدار و درگیری بین هواداران گفت: من چیزی ندیدم، چراکه هواداران ما وارد این حاشیه نشدند. خود کاله‌ای ها با خودشان درگیر شدند و بازیکنان کاله هم رفتند وارد این درگیری شدند.

نفرزاده خطاب به خبرنگار اینسا گفت: اگر شما یک بررسی کنید می‌بینید که همیشه حاشیه‌ها در بازی‌هایی اتفاق می‌افتد که بعضی از تیم‌ها یک طرف قضیه می باشند.

وی در پاسخ به سوالی دربارهٔ رفتار هواداران سایپا گفت: به شما پیشنهاد می‌کنم یک بار به شهرهای بندرعباس، یزد و بعضی از شهرهای دیگر بروید بعد به شما می‌گویم که در کرج والیبال یعنی چی.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.