نفوذ به محرمانه‌ترین اطلاعات دشمن

جام جم آنلاین: فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امروز نیروهای سایبری ما به راحتی به محرمانه‌ترین اطلاعات دشمن، دست یافته‌اند و اصول نبرد سایبری به نحو مطلوبی ارتقاء پیدا کرده است.

دریادارعلی فدوی طی سخنانی در مراسم افتتاح سامانه‌های فناوری اطلاعات نیروی دریایی سپاه، با اشاره به ماهیت انقلاب اسلامی و  ماهیت نظام سلطه استکباری، خاطرنشان کرد: دشمنی ما با آمریکا، دشمنی حق با باطل است.

فدوی ضمن تقدیر از دست اندرکاران راه‌اندازی سامانه‌های فناوری اطلاعات نیروی دریایی سپاه، گفت: ما باید دائما خودارزیابی داشته باشیم و در حوزه‌های مختلف، خود را با آن چه باید باشیم مقایسه کنیم و نقاط قوت خود را تقویت و نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.

وی با اشاره به فعالیت روزافزون دشمن در فضای مجازی و تشکیل شبکه‌های ماهواره‌ای افزود: ضد انقلاب در یک ماه گذشته به طور قابل ملاحظه‌ای به شبکه‌های فارسی زبان خود، افزوده است و با توجه به روندی که شاهد آن هستیم، ما باید در این حوزه‌ها با بهره‌گیری از متخصصانمان،‌ با جدیت و عزم بیشتری ورود پیدا کنیم.

فدوی در بخش دیگری از سخنان خود، به موضوع امنیت و حفاظت از اطلاعات اشاره کرد و گفت: اگر در سیستم‌های ما امنیت لازم وجود نداشته باشد، دشمن به راحتی می‌تواند از اطلاعات مجموعه ما استفاده کند.

وی افزود: دشمن امروز حاضر است برای بدست آوردن کوچکترین اطلاعات ما، میلیاردها هزینه کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امنیت اطلاعاتی برای سپاه، به منزله یک شاه کلید است و باید در اولویت قرار گیرد.(فارس)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.