نفوذ “سامانه بارشی” از سمت شمال غرب به کشور/ تهران، “وزش باد”، ابری و ۱۴ درجه بالای صفر

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

امروز با نفوذ یک سامانه بارشی از سمت شمال غرب کشور در برخی مناطق واقع در شمال غرب و بتدریج فردا علاوه بر شمال غرب، ارتفاعات البرز، سواحل شمالی و شمال شرق کشور و روز چهارشنبه برای غرب و جنوب غرب کشور ابرناکی، رگبار باران و در پاره ای نقاط رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز “دوشنبه ۲۶ اسفند ماه ۹۲” در غالب مناطق کشور دمای هوا افزایش نسبی خواهد داشت که افزایش دما در سواحل شمالی محسوس بوده و در سواحل غربی دریای خزر با وزش باد گرم همراه است.

براساس این گزارش ممتاز به نقل از، امروز با نفوذ یک سامانه بارشی از سمت شمال غرب کشور در برخی مناطق واقع در شمال غرب و بتدریج فردا علاوه بر شمال غرب، ارتفاعات البرز، سواحل شمالی و شمال شرق کشور و روز چهارشنبه برای غرب و جنوب غرب کشور ابرناکی، رگبار باران و در پاره ای نقاط رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.

شایان ذکر است، روز چهارشنبه با نفوذ هوای سرد به شمال کشور بارش ها بر روی سواحل شدت یافته در سواحل دریای خزر کاهش محسوس دما را خواهیم داشت و همچنین امروز خلیج فارس و دریای عمان و فردا و روز چهارشنبه دریای خزر مواج است.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های “تهران” امروز، نیمه ابری تا ابری، گاهی وزش باد  و شهر تهران، ابری پیش بینی می گردد و استان تهران در بیشینه دمای خود به ۱۶ درجه و در کمترین حالت به ۸ درجه بالای صفر  خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر ۱۴ درجه بالای صفر است.

نام استان

بیشینه دما

کمینه دما

نام استان

بیشینه دما

کمینه دما

آذربایجان شرقی

۱۴

۳

فارس

۲۰

۳

آذربایجان غربی

۱۵

۲

قزوین

۱۷

۰

اردبیل

۱۴

۳

قم

۲۲

۹

اصفهان

۱۵

۲

کردستان

۱۵

۱-

البرز

۱۷

۴

کرمان

۱۳

۲

ایلام

۱۵

۲

کرمانشاه

۱۵

۱

بوشهر

۲۰

۱۲

کهکیلویه و بویراحمد

۱۳

۲-

تهران

۱۶

۵

گلستان

۱۷

۴

چهارمحال و بختیاری

۱۰

۲-

گیلان

۲۲

۸

خراسان جنوبی

۱۳

۱

لرستان

۱۶

۴

خراسان رضوی

۸

۲-

مازندران

۲۱

۸

خراسان شمالی

۱۱

۱-

مرکزی

۱۳

۲

خوزستان

۲۵

۱۰

هرمزگان

۲۵

۱۸

زنجان

۱۳

۰

همدان

۱۳

۲

سمنان

۲۰

۹

یزد

۱۶

۵

سیستان و بلوچستان

۱۶

۷

 

 

 

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.