نقد و بررسی”ماه به روایت آه” در ارسباران

۰۶م آذر ،

در بیست و هفتمین نشست باشگاه کتاب تهران، کتاب “ماه به روایت آه” تازه ترین اثر ابوالفضل زروئی نصرآباد سه شنبه ۷آذر ساعت ۱۷ و سی در فرهنگسرای ارسباران نقد و بررسی می شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۳ و فرهنگ سرای ارسباران؛ “ماه به روایت آه” روایتی از زندگانی و شخصیت حضرت ابوالفضل العباس(ع) است، نویسنده در این کتاب کوشیده تا از زبان دوازده راوی، ناگفته هایی از قبل و بعد از شهادت پرچمدار کربلا را با امانتداری، پایبندی به مستندات تاریخی و روایی و پرهیز از اغراق، روایت کند.
لازم به ذکر است؛ از دیگر جذابیتهای این کتاب؛ ذکر تاریخ شمسی تمامی رخدادهاست، متن این کتاب در عین سادگی دارای ساختار ادبی محکم و قابل تاملی است.
در این برنامه شهرام شکیبا به عنوان مجری و  زهرا سعیدی به عنوان خوانشگر کتاب حضور خواهند داشت.
“باشگاه کتاب تهران”، عنوان برنامه ای است که از سوی فرهنگ سرای ارسباران، در سه بخش “اتاق شعر”، “بازخوانی رمان‌های شاخص ادبیات معاصر ایران” و “جریان های ادبی هنری” به بررسی، نقد و کتابخوانی آثار ادبی با حضور دوستداران ادبیات می پردازد.
گفتنی است؛ اعضای باشگاه کتاب تهران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به فرهنگسرای ارسباران به نشانی، خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند. /ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.