نقد و بررسی ˝غول بزرگ مهربان˝ با حضور منتقدان تئاتر کودک

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

نمایش ˝غول بزرگ مهربان˝ به کارگردانی مریم کاظمی روز سه شنبه ۳ دی ماه ساعت ۱۹ برای هنرمندان و منتقدان تئاتر در تالار هنر روی صحنه می‌رود و پس از آن جلسه نقد و بررسی این نمایش با حضور کارشناسان تئاتر کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

به گزارش ممتاز نیوز؛ این نمایش که روزهای یکشنبه و دوشنبه، ۱ و ۲ دی ماه به مناسبت ایام سوگواری اربعین حسینی اجرا نمی‌شود در روز سه‌شنبه میزبان هنرمندان و کارشناسان و منتقدان تئاتر و تئاتر کودک و نوجوان خواهد شد.

نمایش “غول بزرگ مهربان” نوشته دیوید وود ، با ترجمه سید حسین فدایی حسین، نمایشی سراسر فانتزی و حرکت است که به صورت زنده و عروسکی اجرا می گردد و تا روز ۱۳ دی ماه روی صحنه خواهدبود.

در این نمایش حسین محب اهری،مریم کاظمی ،جواد اعرابی ، میترا کریم خانی ، پریسا فلاح زاده، عماد سالکی، نازنین صفا، بهروز مهرعلیان، حمید فتوحی ، حسین صفا ، مهدی رحیمی و حسام کلانتری بازی می کند.

همچنین طراحی صحنه این نمایش را رضا مهدی زاده ، موسیقی فرید نوایی، طراحی عروسک و ماسک را سهیلا باجلان ، طراحی و ساخت کلاه گیس را افسانه قلی زاده، عکاس سیامک زمردی مطلق، طراحی لباس را لادن نصرالهی و طراحی پوستر و بروشور نمایش را پریسا فلاح زاده و عماد سالکی بر عهده دارند.

در گروه کارگردانی این نمایش مهراد زمانی و مریم الهامیان به عنوان دستیاران کارگردان ، مهری کشوری ، احمد دهقان و نادر حسین دوست به عنوان مدیران صحنه همکاری دارند.
 

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.