نقشه راه اپراتور اول و دوم تدوین می‌شود

۰۸م آذر ،

معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی از تدوین نقشه راه فعالیت های تجاری و فناورانه اپراتور اول و دوم با کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی کشور خبر داد.
ˈلطف الله سبوحیˈ، در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این فعالیت مشترک از سه ماه قبل و با همکاری اپراتور اول، دوم و سازمان تنظیم مقررات کشور آغاز شده است تا خدمات آینده مورد نیاز کاربران توسط دو اپراتور مورد بررسی قرار گیرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تولید محتوا در کشور می بایستی به موازات گسترش شبکه های ارتباطی انجام شود گفت: سرمایه گذاری در حوزه تولید محتوا نباید توسط شرکت های شبکه ای باشد بلکه با ایجاد شرایطی تولید کنندگان محتوا نیز مستقل از اپراتورها بتوانند به ارایه محتوای بومی بپردازند.
سبوحی خاطرنشان کرد: در این میان می بایست منافع فراهم کنندگان شبکه، خدمات و محتوا رعایت شود.
معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات خاطرنشان کرد : در حال حاضر سیاست‌گذاری و تدوین راهبرد طرح‌های باند پهن، تعیین مقررات در حوزه شبکه، خدمات، رقابت و تعرفه، امنیت ارتباطات و جلوگیری از سوء استفاده ها ، تدوین زیرساخت‌ها (شبکه و باند فرکانسی)، پشتیبانی خدمات باند پهن توسط پایانه‌ها، حقوق معنوی و مادی صاحبان محتوا و جذب سرمایه از چالش‌های موجود و پیش رو برای ارایه خدمات باند پهن در کشور است .


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.