نقش‌آفرینی جوئل کینامان در کنار لیام نیسون قطعی شد

۲۱م اسفند ،

˝حرکت شبانه˝ پدر و پسر برای نجات خانواده/

نقش‌آفرینی جوئل کینامان، ستاره فیلم‌های اکشن و اتفاق‌ای هالیوود، در کنار لیام نیسون، دیگر بازیگر شناخته شده سینما در اکشن جنایی ˝حرکت شبانه˝ با کارگردانی جائوم کالت‌سِرا قطعی شد.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، جائوم کالت‌سِرا که کارگردانی فیلم‌هایی همچون “خانه مومی” (۲۰۰۵)، “زندگی در رویا” (۲۰۰۷)، “یتیمان” (۲۰۰۹) و “ناشناخته” (۲۰۱۱) را در کارنامه سینمایی خود دارد، اکشن جنایی “حرکت شبانه” را بر اساس فیلمنامه بِرد اینگلسبی جلوی دوربین می‌برد.

جوئل کینامان، بازیگر سرشناس هالیوود که پس از بازی در سریال “کشتار” به شهرت بسیاری رسید، به تازگی بازی در نسخه تازه فیلم “پلیس آهنی” را به پایان رسانده است. فیلم‌های “خانه امن”، “درآمد آسان” و “دختری با خالکوبی اژدها” از فیلم‌های مطرحی است که کینامان در آنها بازی کرده است.

به نوشته هالیوودریپورتر، این بازیگر جوان در کنار لیام نیسون دو بازیگر اصلی فیلم اکشن “اجرای شبانه” می باشند.

داستان فیلم “حرکت شبانه” در فاصله زمانی یک شب تا صبح رخ می‌دهد و روایتگر یک آدمکش حرفه‌ای (با بازی لیام نیسون) است که بعد از بازنشستگی، تصمیم می‌گیرد یک زندگی عادی با همسر و پسر جوان خود (با بازی جوئل کینامان) را تجربه کند اما او اطلاعاتی از رئیس سابق خود دارد که اگر این اطلاعات فاش شوند برای رئیس سابقش گران تمام خواهد شد و زندگی او در خطر می‌افتد. به همین سبب و به رسم معمول و همیشگی فیلم‌های هالیوودی، رئیس سابق لیام نیسون تصمیم می‌گیرد گروهی از اراذل و اوباش را برای از بین بردن او و خانواده‌اش استخدام کند اما مثل همیشه بازیگر اصلی این فیلم که همیشه آمادگی هر خطری را دارد و برای نجات جان خانواده‌اش حاضر به انجام هر کاری است که در این بین…

هنوز زمان دقیق آغاز فیلمبرداری “حرکت شبانه” مشخص نشده، اما تهیه‌کنندگان این فیلم قصد دارند این اکشن اتفاق‌ای را در سال ۲۰۲۴ میلادی روانه پرده‌های سینماهای جهان بکنند.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.