نقش برجسته رسانه ملی در توفیقات اجلاس نم

جام جم آنلاین: وزیر امور خارجه با قدردانی از رسانه ملی، پوشش رسانه ای موفق اجلاس تهران را از جمله عوامل موفقیت اجلاس برشمرد و گفت: صدا و سیما با پوشش مناسب خبری ضمن بالابردن سطح اطلاع عمومی مردم درباره جنبش عدم تعهد، در پیشبرد اهداف اجلاس شانزدهم هم نقش برجسته ای داشت.

وزیر امور خارجه گفت: بیانیه تهران به عنوان مهمترین سند اجلاس با اجماع اعضا به تصویب رسید که در تاریخ برگزاری اجلاس های جنبش عدم تعهد بی نظیر است.

علی اکبر صالحی در جلسه رییس و شورای معاونان سازمان صدا و سیما با اشاره به اهمیت بیانیه پایانی شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد تصریح کرد: دراین اجلاس ۱۵سند به تصویب رسید که موضوعاتی همچون حق جمهوری اسلامی ایران در استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای، مخالفت با تحریم های یک جانبه علیه اعضای جنبش، محکوم کردن اسلام هراسی، اصلاح سازوکارهای تصمیم گیری در سازمان های بین المللی و موضوع فلسطین و سوریه از جمله مهمترین موضوعات این اسناد بود.

وزیر امورخارجه همچنین حضور حداکثری اعضای جنبش عدم تعهد در اجلاس تهران را از دیگر موفقیت های این اجلاس برشمرد و گفت: این حضور در تاریخ برگزاری اجلاس های جنبش علی رغم فضای روانی که دشمنان فراهم کرده بودند چشم گیر بود.

وزیر امور خارجه با قدردانی از رسانه ملی، پوشش رسانه ای موفق اجلاس تهران را از جمله عوامل موفقیت اجلاس برشمرد و گفت: صدا و سیما با پوشش مناسب خبری ضمن بالابردن سطح اطلاع عمومی مردم درباره جنبش عدم تعهد، در پیشبرد اهداف اجلاس شانزدهم هم نقش برجسته ای داشت.

همچنین رییس رسانه ملی با اشاره به ابعاد گسترده موفقیت جمهوری اسلامی در برگزاری اجلاس شانزدهم جنبش عدم تعهد گفت: آغاز رهبری ایران بر جنبش، مقتدرانه و طوفانی بود و رسانه های استکباری در انفعال کامل قرار گرفتند.

ضرغامی با اشاره به پیشنهاد رسانه ملی در باره تاسیس «بلوک رسانه ای عدم تعهد» در مقابل بلوک رسانه ای نظام سلطه گفت: همگرایی رسانه ها و خبرنگاران متعهد به ارزش های انسانی و الهی به عنوان بازوی اصلی برای حیات دوباره جنبش عدم تعهد امری ضروری است که خوشبختانه بیش از هر زمان دیگر شرایط تحقق آن آماده است.

رییس رسانه ملی افزود: اکثریت قریب به اتفاق رسانه های کشور از جمله مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی در کنار شبکه های داخلی و خارجی رسانه ملی با تلاش حرفه ای و متعهدانه خود در اطلاع رسانی، اتحاد دلنشین و ماندگاری را در تاریخ جامعه رسانه ای کشور خلق کردند. (واحد مرکزی خبر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.