نقش مراکز استانی در رسانه ملی بی نظیر است

۳۰م دیماه ،

جام جم آنلاین: معاون امور استان های صدا و سیما نقش مراکز استانی را با تولید بیش از۱۲۰ هزار ساعت برنامه رادیویی، ۵۰ هـزار سـاعت برنامه تلویزیونی و چندین هزار ساعت خبر و گزارش های خبری در ماموریت های رسانه ملی بی نظیر دانست.

به گزارش واحد مرکزی خبر، کیومرث طهماسبی در مراسم تودیع و مـعارفه مـدیران کل قـدیم و تازه صدا و سیمای مرکز سمنان افزود: آفت بزرگ حوزه فرهنگ پرداختن به کارهای تشریفاتی،نمایشگاهی و ویترینی است که باید ضمن دوری از این آسیب در تقویت فرهنگ اخلاقی و دینی جامعه به متن زندگی مردم توجه شود.

وی با اشاره به نوآوریهای رسانه ای تازه مـراکـز استانی صدا و سیما در مناسبت های ملی و مذهبی به ویژه در تصویر کشاندن بی نظیر موج عظیم مردمی سراسر کشور در محرم گـذشته گفت: رشد و ارتقای کیفی تولیدات استانی بـه ترازی رسیده است که در بیشتر جشنواره‌های معتبر داخلی و بین‌المللی این آثار از موفقیت چـشمـگیری برخوردار بوده‌اند.

معاون امور استانهای صدا و سیما باقدردانی از اقدامات جهاد گونه مدیران و کارشناسان فنی صدا و سیمای مراکز در تامین و نوسازی تجهیزات مورد نیاز رسانه‌ای افزود: امروز با شناخت صحیح از توانمندی‌ها و برجستگی‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مناطق مختلف کشور برنامه سازان صداو سیمای استان‌ها در همه حوزه‌های ماموریتی خود را به ویژه درتولید برنامه و دستیابی به آخرین تکنولوژی‌های فنی، بومی، سرآمدان مقابله با توطئه رسانه‌ای استـکبار می باشند.

در این مراسم از زحمات سه ساله رمضانعلی شریفی فر قدردانی و عبدالمحمد منتظر حجت به عنوان مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز سمنان معرفی شد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.