نقش یگان صهیونیستی “گولانی” در نبرد خان‌العسل

فروردین ۱۴۰۳

دو گروه نظامی صهیونیستی متشکل از حدود صد نفر در درگیری‌های خان العسل و حلب در سوریه حضور دارند.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز، با ادامه درگیری‌ها در شهر حلب بین گروه های تروریستی و ارتش سوریه برای تسلط بر شمال این شهر مشخص شده است که این درگیری‌ها برای تروریست‌ها حتی از تصرف القصیر هم راهبردی تر شده است، یکی از ابعاد اهمیت این درگیری‌ها اعلام یک پیروزی موهوم راهبردی برای مخالفان مسلح است که سعی می کنند آن را در حلب محقق کنند.

این پایگاه خبری در همین راستا نوشت که این پیروزی با گروه‌های تروریستی و القاعده به تنهایی به دست نمی‌آید، به همین سبب این گروه‌ها از عناصری از یگان گولانی اسرائیل کمک گرفته‌اند و از سلاح‌های پیشرفته اسرائیلی استفاده می‌کنند تا بتوانند در این معرکه پیروز شوند و سناریوی القصیر دوباره در این شهر تکرار نشود.

بر اساس این گزارش تروریست‌های سوری به دنبال تحقق یک پیروزی هر چند کوچک در این شهر می باشند و آن را برای خود بسیارمهم می‌دانند، بویژه اینکه ارتش سوریه نیز به دنبال پاکسازی کامل این منطقه است و با پاکسازی آن می‌تواند اعلام کند که اکثریت مناطق سوریه را پاکسازی کرده است، به همین سبب تروریست‌ها از هر ابزاری حتی تعامل با اسرائیل و استفاده از گروه‌های نظامی  اسرائیلی استفاده کرده اند تا بتوانند از پس ارتش سوریه برآیند.

بر اساس این گزارش یگان گولانی اسرائیل از شمال حلب با ۷۵ عنصر خود و ۱۰ افسر از خاک ترکیه چهار روز پیش وارد حلب شده است؛ این امر با هماهنگی سازمان جاسوسی ترکیه و مخالفان سوری بوده است.

بر اساس این گزارش یک گروه ۲۰ نفری از صهیونیست‌ها نیز در تسلط شورشیان بر روستای خان العسل و کشتار مردم و غر نظامیان این شهر حضور داشتند.

حضور نظامیان صهیونیست بنا به درخواست ارتش آزاد سوریه و مقاماتی از شورای ملی مخالفان سوری انجام شده و آنها روز جمعه وارد خاک سوریه شده اند. ‌منابع اطلاعاتی اعلام کردند به همراه آنها مقادیر بسیاری سلاح نیز مختص این گروه ها وارد سوریه شده که شامل سلاح‌های شیمیایی و سلاح‌های سبک و سنگین و تجهیزات دیگر نظامی می‌باشد. محموله دیگری نیز در میان این محموله‌ها بوده که محتوای آن فاش نشده است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.