نقطه قوت مذاکرات با خارجی ها چیست؟

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 نقطه قوت مذاکرات با خارجی ها چیست؟

نقطه قوت مذاکرات با خارجی ها چیست؟

ممتازنیوز: مدیرعامل مگاموتور با اشاره به همایش بین المللی صنعت خودرو و ارائه گزارشات خودروسازان ایران گفت: اکثر شرکت های خارجی تمایل به همکاری مجدد با صنعت خودروی ایران دارند و بازار ایران برای آنها بسیار جذاب است. آنها به خوبی دریافته اند با توجه به پیشرفت های اخیر وافزایش توان فنی و دانش مهندسی در تولید قطعات در شرایط تحریم، تعامل با صنعت خودروسازی ایران دیگر مثل گذشته نیست.

به گزارش ممتازنیوز، غفاری مدیرعامل شرکت مگاموتور با حضور در نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه های خودرو از غرفه مگاموتور بازدید و ضمن دیدار با برخی سازندگان داخلی، با خودروسازان و قطعه سازان خارجی مذاکره کرد.
وی گفت: حضور گسترده شرکت های خودروساز و قطعه ساز خارجی وجه تمایز نمایشگاه امسال با سال های گذشته است و دورنمایی مثبت و خوب را برای صنعت خودرو ایران نشان می دهد. امیدواریم صنعت خودروی ایران با رویکردی جدید به روزهای طلایی خویش برگردد.
مدیرعامل مگاموتور با استناد به گفته مدنی مدیرعامل سایپا که مخاطب بازار خودرو ایران و همسایگانش ۴۰۰ میلیون نفر است گفت: با توجه به اینکه ایران جزو کشورهای ثروتمند منطقه و صاحب صنعت و منابع غنی محسوب می شود، کشورهای خارجی به پتانسیل ایران نگاه استراتژیک دارند. ما باید از این موقعیت بهترین استفاده را کرده و با انتقال تکنولوژی و یا همکاری های مشترک با آنها بتوانیم دورنمای خوبی را برای صنعت خودروی ایران رقم بزنیم. با افزایش تولیدات و کیفی سازی قطعات در صنعت خودروسازی کشورمان نگاه جهانی داشته باشیم.
غفاری در پایان خطاب به پرسنل مگاموتور ضمن خدا قوت به آنها گفت: دوران سختی را پشت سر گذاشتیم ولی این دوران سخت باعث شد بتوانیم خیلی از مشکلات را خودمان حل کنیم و دورنمای بسیار روشنی برای بازار خودرو ایران و بویژه مگاموتور ترسیم کنیم. پایداری شما همکاران نتیجه داده و به امید خدا روزهای خوب برای مگاموتور و همکارانمان در راه است. توانمندی ها و پایمردیتان در شکستن و دور زدن تحریم ها راستوده و به همه شما تبریک می گویم. امروز شرکت های خارجی با کمال میل حاضر به همکاری هستند. امیدوارم بتوانیم بیشترین استفاده را از این موقعیت ببریم تا تمام همکاران از منافع وضعیت جدید بهره مند شوند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.