نقی کلانتری: مازندران از برگزاری جام تختی انصراف داد/ منابع مالی میزبانی را تامین کرده‌ایم

۰۶اردیبهشت،

hemmat khahi-18-167.jpg

رییس هیات کشتی استان تهران گفت: هر استانی که از میزبانی رقابت‌های کشتی انصراف دهد، تهران آمادگی میزبانی به جای آن استان را خواهد داشت.

نقی کلانتری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: هیات کشتی مازندران از میزبانی رقابت‌های بین‌المللی جام تختی انصراف داده و تهران میزبان این مسابقه‌ها خواهد بود. هیات تهران آمادگی این را دارد که هر استانی از برگزاری رقابت‌های مختلف کشتی انصراف دهد مسئولیت میزبانی آن مسابقه‌ها را بر عهده بگیرد.

وی افزود: هیات کشتی تهران و اداره کل ورزش و جوانان این استان در روزهای ۱۷ تا ۲۰ اردیبهشت میزبانی جام تختی را بر عهده خواهند داشت. منابع مالی برگزاری این رقابت‌ها هم تامین شده و تنها جوایز را فدراسیون پرداخت خواهد کرد.

کلانتری دربارهٔ مسائل مالی هیات کشتی تهران گفت:‌ در شش ماه اخیر که من مسئولیت هیات تهران را به عهده داشته‌ام از نظر مالی مشکل خاصی نداشته‌ایم.

وی همچنین دربارهٔ سبب حاضر نشدن تیم کشتی فرنگی پرسپولیس تهران در مقابل هیات خوزستان اظهار کرد: بخشی از سبب حاضر نشدن در خوزستان مشکلات مالی بود. البته دلایل دیگری مثل دیر اعلام شدن زمان و ناآمادگی کشتی‌گیران به خاطر حضور در رقابت‌های مختلف هم از دلایل دیگر اعزام نشدن تیم بود.

کلانتری در پایان گفت: البته تیم‌ ما مشکلات مالی بسیاری ندارد و مسئولان پرسپولیس هم قول داده‌اند که با ما همکاری کنند. برای حضور در دور برگشت رقابت‌های لیگ که قرار است به صورت متمرکز در اصفهان برگزار شود مشکلی نخواهیم داشت.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.