نمازی: حضور وینگادا به تیم ملی کمک می‌کند

۰۷خردادماه،

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، مربی تیم ملی فوتبال در ابتدا در خصوص شرایط اردو و بازیکنان گفت: امروز، چهارمین روزی است که در اردو هستیم و تا اینجا بازیکنان تیم ملی با انگیزه و شادابی کامل تمریناتشان را دنبال می کنند و البته با توجه به اینکه بازیکنان فصل طولانی و فرسایشی را سپری کردند در این مقطع بیشتر روی فعالیتهای روحی و روانی تمرکز خواهیم کرد و کمتر سراغ تمرینات فیزیکی و بدنی می رویم تا بازیکنان بتوانند در بازی با قطر با طراوت به میدان بروند.

نمازی در ادامه در خصوص آخرین وضعیت بازیکنانی که مصدومیت های جزئی داشتند، افزود: این مصدومیتها خیلی خاص و سخت نیست و هیچ بازیکنی، بازی با قطر را از دست نخواهند داد و این مصدومیتها در تمرینات بوجود می آید و در واقع فوتبالیست ها از این نوع گرفتگی ها و مصدومت ها زیاد دارند که پس از یک یا دو روز درمان و فیزیوتراپی مشکلشان برطرف می شود و فکر نمی کنم کسی در خطر از دست دادن بازی باشد.

وی در مورد برنامه تیم ملی برای دیدار با قطر گفت: در سه روزی که در دوبی هستیم تمرکزمان را بر مسایل تاکتیکی قرار داده ایم که باید در این بازی از آنها استفاده کنیم و این ها همه برنامه هایی است که کی روش از بازیکنان می خواهد در زمین مسابقه آن را پیاده کنند و مطمئن باشید برنامه خاصی برای این دیدار داریم و می‌دانیم قطر در این بازی برای برد خواهد آمد و سعی می کند تا بازی را ببرد و یا نهایتا به مساوی برسد. من فکر می کنم که اگر با بازی با فشار و تاکتیکی که سرمربی تیم ملی می خواهد بازی کنیم، خواهیم توانست به آنها ضربه بزنیم چون قطعا فضا خواهیم داشت و آنها برای بازی دفاعی نخواهند آمد و برای برد می جنگند.

مربی تیم ملی در مورد بازیکنان جدید و تغییر ملیتی قطر گفت: سه بازی اخیر آنها را به دقت تماشا کرده ایم و آن را زیر نظر گرفته ایم و حتی کی روش بازی آخر آنها با لتونی را از نزدیک تماشا کرده و با ترکیبی که در مقابل ما بازی خواهند کرد، آشنا هستیم و شاید فقط یک یا دو بازیکن را تغییر بدهند و ما امیدواریم که از هر لحاظ به مرز آمادگی برسیم.

نمازی در ادامه در خصوص سرمربی جدید قطر افزود: در حال حاضر آنها از مربی قطری استفاده می کنند و این سرمربی جدید، دستیار مربی قبلی آنها است و من فکر می کنم، از زمانی که وی سرمربی قطر شده تیم آنها از نظر تاکتیکی و انسجام تیمی بهتر هم شده است.

مربی تیم ملی در خصوص حضور وینگادا در تیم ملی گفت: وی سالها با کی روش کار کرده و وی اطمینان زیادی به وینگادا دارد و همچنین به خاطر داشتن تجربه و سابقه کار کردن با بازیکنان ایرانی و مربیگری در کشورهای حاشیه خلیج فارس می تواند به ما در بازی با قطر به ما کمک کند و ما با آغوش باز منتظر وی هستیم.

وی درپایان افزود: از همه مردم عزیز ایران می خواهم تیم ملی را از دعای خودشان محروم نکنند و از همه اهالی فوتبال و پیشکسوتان هم می خواهم در همه شرایط به تیم ملی کمک کنند و از دادن روحیه به بازیکنان دریغ نکنند، تا به امید خدا بتوانیم با نتیجه خوب و دست پر به ایران بازگردیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.