نمازیان: دیگر به هیچ عنوان به فدراسیون برنمی گردم

۲۴ام بهمن ،

سرپرست برکنارشده کمیته لیگ فدراسیون کشتی گفت: دوست داشتم به کشتی کشورم خدمت کنم اما با این شرایط دیگر به هیچ عنوان به فدراسیون باز نخواهم گشت.

عباس نمازیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: سالها به عنوان داور در میادین مهم بین المللی و المپیک برای کشورم سوت زدم و سعی داشتم همواره نماینده شایسته ای برای ایران باشم.

وی ادامه داد: پس از آنکه در فدراسیون کشتی به عنوان سرپرست کمیته لیگ قبول مسئولیت کردم با این نیت وارد گود شدم که در میدانی دیگر به کشتی کشورم خدمت کنم.

نمازیان تصریح کرد: در این مدت با تمام وجود تلاش کردم تا لیگ های مختلف کشتی با کیفیت لازم برگزار شود و در این راه نیز به کمک همکارانم تا جایی که می توانستیم بدون هیچ توقعی و با تمامی کم لطفی ها در جهت پیشبرد اهداف فدراسیون کار کردیم اما متاًسفانه برخورد مناسبی با ما نشد.

وی دربارهٔ سبب این تصمیم اظهارداشت: در شرایط فعلی به هیچ عنوان تمایلی ندارم پیرامون این موضوع صحبت کنم، فقط می توانم بگویم مسئولان فدراسیون هر شخص دیگری را که دوست دارند می توانند جایگزین من کنند.

نمازیان در پاسخ به این سوال که آیا با این شرایط لیگ فرنگی ادامه پیدا خواهد کرد، گفت:ما طبق وظیفه برنامه ریزی مسابقات لیگ فرنگی را تا پایان این رقابتها تدوین کرده ایم و از این پس مسئولیت به عهده فرد تازه خواهد بود. در نهایت امیدورام کشتی ایران در مسابقات جام جهانی بتواند همچون قبل افتخارآفرینی کند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.