نمایشگاه آثار جشنواره تجسمی فجر در موزه معاصر تهران

۳ م دیماه ،

بخشی از آثار پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در موزه هنرهای معاصر تهران و موسسه فرهنگی – هنری صبا به نمایش گذاشته می شود /

مجید فروغی، مسئول برنامه های هنری مرکز هنرهای تجسمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر از ۱۴ بهمن در تهران برگزار می شود. 
وی در ادامه تصریح کرد: در نمایشگاه پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر آثار در رشته های نقاشی خوشنویسی، تصویرگری، مجسمه سازی، نگارگری، مینیاتور، سفال و سرامیک، عکاسی و … به نمایش گذاشته می شود. 
وی دربارهٔ فضاهای مورد نظر برای نمایش آثار پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در آن گفت: آثار این دوره از جشنواره تجسمی فجر در موزه هنرهای معاصر تهران، موسسه فرهنگی – هنری صبا به نمایش گذاشته می شود. 
وی اظهار داشت: در حقیقت دو مکان یاد شده از قطعی ترین فضاهایی است که بخشی از آثار پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای فجر در آنها به نمایش گذاشته می شود.
فروغی دربارهٔ نمایش آثار این جشنواره در استانهای کشور، گفت: در حال حاضر براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته آثار پنجمین جشنوراه بین المللی هنرهای تجسمی فجر در تهران به نمایش گذاشته خواهد شد. 
وی اظهار داشت؛ البته این امکان وجود دارد که بخشی از آثار این دوره از جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در چند استان کشور نیز به نمایش گذاشته شود. 
فروغی گفت: نمایشگاه پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر تا ۱۲ اسفند ادامه خواهد داشت./ص


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.