“نمایشگاه” بین المللی “در و پنجره” و “صنایع وابسته” برگزار می شود

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته با حضور بیش از ۴۰۰ شرکت داخلی و خارجی از هشت کشور در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری نمایشگاه ؛ این رویداد نمایشگاهی از ۲۹ دی  تا ۲ بهمن برپا می شود و نوین ترین تولیدات ، تجهیزات و خدمات مربوط به صنعت در و پنچره ، سیستم های کنترل ترددی و دیگر صنایع وابسته در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.

نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته در ۴۰ هزار متر مربع و همچنین فضای باز محل نمایشگاههای بین المللی، برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه شرکت هایی از ترکیه ، چین ، اسپانیا ، هنگ کنگ ، ایتالیا،روسیه،آلمان و تایوان در کنار شرکت ها و بنگاه های اقتصادی کشورمان ، انواع محصولات و خدمات خودشان را ارائه می کنند.

ارتقای کیفیت کالاهای تولیدی کشور و بهینه سازی مصرف انرژی در صنعت ساختمان ، مهم ترین رویکرد و شعار برگزاری نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته است. 

معرفی ظرفیت های صنایع وخدمات مربوط به در و پنجره ، شناسایی و معرفی مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود، ایجاد زمینه های سرمایه گذاری ، آشنایی با نوآوری ها و پیشرفت های صنعت در و پنجره ، ایجاد فضای رقابتی ، ایجاد ارتباط مستقیم میان تولید کنندگان و مصرف کنندگاه ، اشتغالزائی ، یافتن بازارهای صادراتی و افزایش صادرات از مهم ترین اهداف نمایشگاه اعلام شده است.

در این نمایشگاه انواع در و پنجره های ساختمانی، اداری، صنعتی، بیمارستانی ، ماشین الات و ابزار تولید ، مونتاژ و خط تولید در و پنجره، سیستم های تولید رباتیک ، سیستم های اتوماسیون صنعتی، درهای گردان، درهای اتوماتیک، انواع تجهیزات و سیستم های دربازکن اتوماتیک، سیستم های کنترل از راه دور، سیستم های هوشمند ورود و خروج، سیستم های کنترل ورود و خروج، انواع دربازکن های ساده و تصویری، کرکره های فروشگاهی و صنعتی، دستی و اتوماتیک، انواع یراق آلات و دستگیره در و پنجره، قفل های الکتریکی و ساده ، انواع شیشه های مخصوص در و پنجره، سیستم های آب بندی و گیرنده آلودگی های صوتی و دیگر صنایع وابسته به نمایش گذاشته خواهد شد. 

یک همایش و چهار کارگاه تخصصی در زمینه های مربوط به صنعت تولید در و پنجره از دیگر برنامه های جانبی این نمایشگاه است. 

قرار است چهار هیئت تجاری و بازرگانی از کشورهای منطقه با حضور در این نمایشگاه ، ضمن بازدید از غرفه و سالن های نمایشگاهی، برای عقد قرارداد با بنگاهای اقتصادی کشورمان و تولید کنندگان ایرانی ، وارد مذاکره شود.

پنجمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته با افزایش ۴۰ درصدی شرکت کنندگان روبروست.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.