نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی در اهواز

۲۹ شهریور تا ۲ مهر
نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی در اهواز

۱۳:۰۸ (سه شنبه ۳ مرداد )
اخبار مرتبط
نسخه چاپی نسخه چاپی

نخستین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته ۲۹ شهریور لغایت ۲ مهرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان خوزستان برگزار می‌شود.

این نمایشگاه با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان خوزستان و با هدف تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، ارائه آخرین تجهیزات، تکنولوژی و خدمات داخلی و خارجی در زمینه صنایع غذایی ، ماشین آلات و صنایع وابسته برگزار می‌شود.

 همچنین معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خوزستان هم اندیشی با مقامات، اساتید و دست اندرکاران در قالب تشکیل جلسات، مکاتبات و کارگاه‌های آموزشی، معرفی توانمندی‌های بخش خصوصی به سازمان‌های دولتی برای واگذاری پروژه‌های قابل سرمایه‌گذاری ، گسترش پایدار صادرات غیر نفتی، بررسی الگوی بهینه تولید مواد غذایی و گسترش محصولات ارگانیک از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

نخستین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته در فضای سرپوشیده‌ای به مساحت ۵ هزار و ۵۰۰ متر مربع و  ۴ هزار متر مربع فضای باز دایر می‌گردد.

ساعت بازدید این نمایشگاه ۱۷ الی ۲۳ است و  مجری برگزاری برای حمایت از مشارکت کنندگان در برپایی این نمایشگاه ۱۵درصد تخفیف تبلیغات محیطی و ۱۵درصد تخفیف تبلیغات در کتاب نمایشگاه در نظر گرفته است.


Foodna RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.