نمایشگاه مبل نوزاد،‌ کودک، نوجوان از شنبه

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

چهارمین نمایشگاه نوزاد، کودک، نوجوان و مادران باردار از روز شنبه دوم شهریور تا جمعه ۸ شهریور از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب به مدت یک هفته در محل دائمی نمایشگاههای برترین های ایران واقع در چهارراه یافت آباد بازار مبل ایران شماره ۳ برگزار می شود.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران و به نقل از ستاد خبری نمایشگاه از اصلی ترین اهداف این نمایشگاه ، توجه ویژه به سلامت روحی ، روانی و فیزیکی نوزاد، کودک، نوجوان و مادران باردار و نیز پرورش و تقویت خلاقیت و نوآوری آنها و در ادامه، بستر سازی برای دستیابی به چارچوب ها و استانداردهای کیفی، ایمنی و زیست محیطی برای لوازم، مبلمان، اسباب بازی هاست.

این نمایشگاه علاوه بر ارائه انواع محصولات مرتبط شامل سیسمونی کودک، پوشاک، اسباب بازی، نوشت افزار ، مبلمان اتاق کودک و موارد مشابه ، همایش ها و کارگاههای آموزشی به شکل رایگان برگزار می شود. 

حضور روسا و همکاران بیمارستانهای فوق تخصصی کودکان مفید و صارم، و ارائه خدمات تست قند خون رایگان و مشاوره رایگان در مسیر نگرش سلامت محور نمایشگاه است.

همچنین با حضور چهره های محبوب کودکان، برنامه های شاد، مفرح و آموزنده ای پیش بینی شده است که جذابیت های این نمایشگاه را دو صد چندان می کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.