نمایش بانوی آب و آیینه نماد عینی یک تفکر ارزشمند است

یکشنبه ۱۷ اردیبهشت – ۰۳:۵۶:۱۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

کارگردان صاحب نام تئاترآلمان؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- کارگردان صاحب نام تئاتر آلمان بعد از تماشای نمایش ” بانوی آب و آیینه ” به کارگردانی حسین پارسایی گفت : سمبل ها و نشانه های به کار گرفته شده در این نمایش نشانگر و نماد عینی یک تفکر ارزشمند دینی است .
به گزارش خبرنگار هنری آریا، پیتر اشتاین یکی از برجسته ترین کارگردانان تئاتر دنیا که این روزها برای کارگردانی و اجرای یک پروژه نمایشی مشترک با هنرمندان کشورمان در ایران حضور دارد با بیان این مطلب افزود : برای من خیلی جالب بود که دریک نمایش تا این حد از افکت ، نور ، صدا و پروجکشن استفاده شده است .
وی ادامه داد : با اینکه تفهیم متن برای من که با زبان فارسی آشنایی چندانی ندارم کار دشواری بود اما کاملا متوجه شدم که این اثر نمایشی مربوط به شخصیتهای دینی است که برای مردم ایران دارای ارزشهای فراوانی هستند. ضمن اینکه با استفاده از امکاناتی که حسین پارسایی به عنوان کارگردان نمایش در اجرای اثر به کار گرفته بود تصور کردم که تمام این امکانات نشانه هایی است برای نمایش یک تفکر دینی ارزشمند که می تواند برای مخاطبان جذاب باشد .
اشتاین تصریح کرد : ای کاش با زبان فارسی آشنایی بیشتری داشتم تا با آگاهی بیشتری نسبت به مفاهیم مورد نظر نمایش اظهار نظر می کردم اما این حال شاهد اثری بودم که زحمت و تلاش صورت گرفته در آن ستودنی است .

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۶۱۵۵۶۱۲۰۷۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.