نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان:دشمنان در حوزه‌های مختلف مقابله با ایران، شکست خورده‌اند

خبرگزاری آریا – نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان و امور اهل تسنن در غرب کشور گفت: دشمنان اسلام در حوزه‌های مختلف مقابله با ایران، با شکست مواجه شده‌اند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی در گردهمایی پاسداران سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در حسینیه ثارالله این سپاه اظهار داشت: دشمنان برای جبران این شکست‌ها به صورت مستقیم وارد عرصه مقابله با ملت ایران شده‌اند و تحریم اقتصادی و فشار بر معیشت مردم را ازجمله راهکارهای اولویت دار خود قرار داده‌اند.
وی افزود: اولین ضربه‌ای که انسان به خود وارد می‌کند، از راه سستی و تنبلی است لکن جهاد در راه خدا ارتقاء‌دهنده انسان است و اگر انسان کارهایش برای رضای خدا باشد جهادگونه کار کرده و از برکات این اقدام خود در دنیا و آخرت بهره‌مند خواهد شد.
وی با اشاره به برخی تهدیدات نظامی رژیم صهیونیستی علیه انقلاب اسلامی ایران تأکید کرد: این حرف‌ها و موضع‌گیری‌ها از سر جنون و سردرگمی است و طرح این موضوع باعث التهابات بسیاری در همان جامعه ساختگی اسرائیل شده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرودی افزود: امروز نه تنها رژیم صهیونیستی بلکه آمریکائیان نیز به قدرت فوق‌العاده ایران اسلامی معترفند و می‌دانند که کوچکترین خطایی در برابر ایران، آنها را با مشکلات اساسی مواجه خواهد کرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان و امور اهل تسنن در غرب کشور گفت: انسان باتقوا حضور خدا را بیشتر احساس می کند و اگر می‌خواهید به رستگاری دنیا و آخرت برسید لازمه آن ایجاد تقوا است.
وی ادامه داد: روزه گرفتن زمینه‌ دستیابی به تقوا است و تقوا مقدمه‌ای است که انسان را هدایت کرده و از زشتی‌ها او را باز می‌دارد و انسان را به سوی خوبی‌ها و رشد هدایت می‌کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرودی افزود: اگر ارتباط با خدا قوی شد، به طور قطع زیباترین شکل حیات انسانی رقم می‌خورد چرا که در این صورت تمام امور ما به دست خدا تدبیر خواهد شد.
نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان و امور اهل تسنن در غرب کشور اظهار داشت: تقوا نیرویی روحانی است که بر اثر تمرین‌های زیاد بوجود می‌آید و به روح انسان شخصیت و قدرت می‌دهد و آدمی را مسلط به خود کرده و آثار خوبی را از خود به جا می‌گذارد.
حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرودی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران پرچم‌دار نهضت بیداری اسلامی در جهان بوده و دشمنان با تضعیف ایران می‌توانند به مقاصد شوم خویش در دیگر نقاط جهان اسلام برسند.
وی افزود: دشمن برای مقابله با این بیداری اسلامی از تمامی ظرفیت‌های خود استفاده می‌کند و بهترین راه برای مقابله با این توطئه‌ها، هوشیاری و بیداری ملت‌های مسلمان است تا از این موج حمایت کنند.
نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان و امور اهل تسنن در غرب کشور با بیان اینکه جهاد یکی از راههای دستیابی به تقواست خاطرنشان کرد: جهاد واژه‌ای است که اشکال متعددی دارد و جهاد نظامی، جهاد علمی، جهاد فرهنگی، جهاد سیاسی و جهاد اقتصادی از بارزترین نمونه‌های جهاد هستند.
وی بیان داشت: دشمنان در حوزه جنگ نرم و فرهنگی به دنبال تغییر افکار و نظرات مسلمانان هستند در جنگ اقتصادی نیز می‌خواهند با تحمیل نظرات خود جامعه اسلامی را به یک جامعه منفعل تبدیل کنند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.