نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه دلفان: باید به حجاب بیشتر توجه شود

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه دلفان گفت :مسئله حجاب به عنوان یکی از مهمترین مسائل جامعه است و می بایست به آن توجه ویژه ای شود.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه دلفان گفت: حجاب و عفاف سرمایه دینی و اخلاقی است که رعایت آن موجب کاهش ناهنجاری های اجتماعی می شود.
حجت الاسلام سید جعفر مرادیان در همایش حجاب و عفاف که با همت بسیج حوزه خواهران دلفان برگزار شد افزود : باید به مساله حجاب به عنوان یکی از بزرگترین مسایل جامعه توجه ویژه و جدی معطوف شود.
وی با بیان اینکه تاکید بر ضرورت حفظ حجاب و توجه به عفاف در جامعه به دلیل ارزش والای آن است افزود: دستورات حکیمانه خداوند در قرآن کریم در باب حجاب و عفاف نه از باب محدودیت که از باب مصونیت است.
مرادیان اظهار داشت : اصل حجاب و عفاف بر پایه تحکیم بنیان خانواده و توسعه ارزش های انسانی بوده و قرآن کریم به این اصول تاکید بسیار دارد.
وی تصریح کرد: حجاب زن، مایه مباهات او و سند شخصیت انسانی وی در جامعه به شمار می رود نه وسیله عقب ماندن او در اجتماع، از اینرو حجاب سرمایه ای گرانبها و مایه عزت و قدرتمندی زنان است.
نماینده ولی فقیه در سپاه دلفان افزود : حجاب در بعد فردی می تواند موجب آرامش روانی افراد و در بعد خانوادگی باعث تحکیم پیوند خانواده و سبب صمیمیت و اعتماد زوجین شود.
وی با بیان این که در آموزه های دین اسلام به خانه نشینی زنان توصیه نشده است افزود: به رغم تبلیغات منفی دشمنان در آموزه های اسلام بر حضور موثر زنان در عرصه های مختلف اجتماعی با رعایت عفاف و حجاب تاکید شده است.
وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان برای اشاعه فرهنگ بی بندوباری در جوامع اسلامی گفت: استفاده بیشتر از آموزه های دینی در امور فرهنگی راهکار اصلی مقابله با این تهاجم است.
درپایان این همایش از خواهران بسیجی نمونه با اهداء هدایای تجلیل شد


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.