نمایندگان نگذارند تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد کمرنگ‌ شود

شنبه ۱۳م آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت با بیان اینکه امام خمینی(ره)، مستضعفان را مالکان اصلی انقلاب عنوان می‌کردند، اظهارداشت: مسئولان در باز پس‌گیری حقوق مردم در مقابل کسانی که به بیت‌المال دست درازی نموده‌اند با جدیت عمل نموده و پاسخگوی مردم باشند.

رضا قبادی عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت در گفتگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، با تاکید بر اجرای هرچه قوی‌تر طرح تحقیق و تحفص از دانشگاه آزاد گفت: امیدواریم طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد از سوی نمایندگان ملت مورد غفلت واقع نشود.

وی اضافه نمود: انتظاری که جنبش مطالبه‌گر دانشجویان از مجلس شورای اسلامی دارند آن است که در نظارت بر اجرای درست قانون در کشور برای کسی استثنا قائل نشده و قوه قضاییه نیز در صورت ملاحظه تخلفات به ْآن رسیدگی کند.

قبادی با بیان اینکه امام خمینی(ره)، مستضعفان را مالکان اصلی انقلاب عنوان می‌کردند، اظهارداشت: مسئولان در باز پس‌گیری حقوق مردم در مقابل کسانی که به بیت‌المال دست درازی نموده‌اند با جدیت عمل نموده و پاسخگوی مردم باشند.

قبادی گفت: مجلس نشینان بدانند که دانشجویان روند پرونده دانشگاه آزاد را رصد می‌کنند و انتظار رسیدگی از سوی آنان را دارند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.