نمایشگاهی از تصاویر منتشر نشده از مرحوم آیت​الله کاشانی در حاشیه میدان بهارستان

۲۶اردیبهشت،

محمود شالچی طوسی گفت: نمایشگاه «گذر تاریخ در پیاده راه بهارستان» مجموعه عکس​ها و تصاویر کمتر دیده شده و منتشر نشده​ای از مرحوم آیت الله سید ابوالقاسم کاشانی است که به همت اداره کل روابط عمومی و بین الملل کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، فردا سه شنبه برگزار می گردد.

قائم مقام کتابخانه مجلس ادامه داد: بعضی از تصاویر این نمایشگاه، برای اولین بار از مجموعه آرشیو اسناد مجلس و بعضی از آلبوم خانوادگی آن مرحوم جمع آوری شده است و در معرض دید علاقه مندان به تاریخ معاصر ایران قرار خواهند گرفت.

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل مجلس اعلام کرد: این نمایشگاه در حاشیه «همایش تخصصی تاریخ مجلس» و بزرگداشت آیت الله سید ابوالقاسم کاشانی در پیاده روی خیابان تاریخی بهارستان، از مقابل در مجلس شورای ملی ( ساختمان مشروطه ) تا در ورودی کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی دایر می گردد.

گفتنی است همایش تاریخ مجلس با حضور دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در تالار مدرس موزه‌ مجلس شورای اسلامی (ساختمان مشروطه) از ساعت ۱۴ تا ۱۹ برگزار خواهد شد.

بنا بر این گزارش، نمایشگاه «گذر تاریخ در پیاده راه بهارستان» روز سه شنبه ساعت ۱۴ با حضور جمعی از پژوهشگران و علاقه مندان تاریخ، و همچنین اعضای خانواده آیت الله کاشانی افتتاح خواهد شد.

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.