نمایشگاه الماس جهانی در کاخ باکینگهام+ تصاویر

۱۳م دیماه ،

اخیرا در کاخ باکینگهام انگلیس نمایشگاهی برقرار شده از زیورآلات خانواده سلطنتی این جزیره که دیدنش از جهت های مختلف جالب است. اغلب این جواهرات در خزانه خانواده پادشاهی می ماند و به اشخاص نسل بعد می رسد.

انگلیس، کشور آداب و رسوم دقیق با جزئیات کشنده است. یکی از لوازم ضروری برای مبادی آداب بودن، در این کشور، زیورآلات است، خواه اصلی و خواه بدلی.

به گزارش ممتازنیوز، اخیرا در کاخ باکینگهام انگلیس نمایشگاهی برقرار شده از زیورآلات خانواده سلطنتی این جزیره که دیدنش از جهت های مختلف جالب است. اغلب این جواهرات در خزانه خانواده پادشاهی می ماند و به اشخاص نسل بعد می رسد.

در ادامه بعضی از این جواهرات را می بینیم:

نیم تاج الماس: در سال ۱۸۲۱ برای تاجگذاری شاه جورج سوم پادشاه جزیره انگلستان از الماس، مروارید، طلا و نقره ساخته شده، شامل ۱۳۳۳ قطعه الماس، از جمله ۴ قیراط الماس زرد است:

تاج ملکه ویکتوریا: ساخت شده در سال ۱۸۷۰ از نقره و الماس و شامل ۱۱۸۷ قطعه الماس:

سنجاق سینه، در سال ۱۸۵۶ ساخته شده است:

گردن بند الماس: در سال ۱۸۵۸ از الماس، نقره، طلا و پلاتین، با طول ۳۸٫۱ سانتی متر ساخته شده است و متشکل از ۲۵ قطعه الماس با اندازه های مختلف:

گردن بند و دستبند ملکه الیزابت دوم: این مجموعه در تعطیلات بیست و یکم ۱۹۴۷ از دولت آفریقای جنوبی دریافت شد. این مجموعه شامل ۲۱ قطعه بزرگ از الماس است:

سنجاق سینه ویلیامسون به شکل گل: از پلاتین و الماس ساخته شده است به طول ۱۰ سانتی متر و عرض ۵٫۵ سانتی مترو در سال ۱۹۵۳ ساخته شده است:

تاج ملکه مری: از طلا، نقره و الماس ساخته شده است. اصلاح شده در سال ۱۹۱۴:

صندوق کوئین مری ؛ در سال ۱۷۷۰ ساخته شده است:

تاج دهلی؛ در سال ۱۹۱۲ برای ملکه مری از طلا، پلاتین و الماس ساخته شده است: 

تاج ملکه الیزابت از الماس و یاقوت که در ازدواجش دریافت داشته است:

تاج Malerio: در سال ۱۹۶۲ از پلاتین، الماس، و توسط ژنرال فرانسیسکو فرانکو، شاهزاده سوفیا به عنوان هدیه ای برای ازدواج دریافت داشته است:

تاج ملکه مری از الماس و مروارید که در سال ۱۹۱۳ طراحی شده بود، و سرانجام  در سال ۱۹۸۱ به عنوان هدیه عروسی به پرنسس دایانا رسید و بعد از طلاق وی از شاهزاده چارلز در سال ۱۹۹۶ دوباره بازگشت به خزانه ملکه بازگشت:

تاج ملکه آنه ماری به شکل برگ های زیتون از الماس و یاقوت:


.
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.