نمایشگاه باید عامل تعامل بین تولیدکننده و طراح شود

یکشنبه ۱۴ آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

عضو اتحادیه صنف پوشاک کشور:

سیامک زندیه عضو اتحادیه صنف پوشاک کشور بابیان این مطلب گفت: یکی از مشکلات اصلی در تجاری سازی و تولید انبوه آثار طراحان، نبود تعامل بین تولید نماینده و طراح است.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین، عضو اتحادیه صنف پوشاک کشور افزود: یک طراح برای کسب موفقیت در تولید انبوه طرح هایش باید به یک تولید نماینده اعتماد کند و طرح مورد نظر خود را به برای جذب مشتری به تولید نماینده ارایه دهد وپس از آن تولید انبوه آن را به دست تولید نماینده بسپارد.

وی تصریح نمود: یکی از موضوعات مهمی که باید در توسعه و رشد مد و لباس اسلامی-ایرانی به آن توجه شود انسجام و یکپارچگی همه تولید نمایندگان در سراسر کشوراست که این انسجام نیز تنها از طریق اتحادیه صنف پوشاک امکان پذیر می گردد.

زندیه گفت: یکی از نکاتی مهمی که باید در برگزاری نمایشگاه مد مانتو و پوشش سر درنظر گرفته شود فروش طرح های برگزیده مانتو در بخش فروش آن برای مردم بازدید نماینده است، زیرا فروش مانتو هایی که منتخب می باشند و خرید تعداد قابل توجهی از آن ها توسط مردم میزان استقبال و ذائقه مردم را نشان می دهد.

عضو کمیسیون فنی و ارزیابی کارگروه مد و لباس اظهار نمود: طراحان با همکاری تولید نمایندگان می توانند نمایشگاه تخصصی برای طرح های برگزیده پیش از برگزاری نمایشگاه اصلی مد مانتو وپوشش سر ترتیب دهند و مانند یک زنجیره؛ با تولید نمایندگانی که عضو اتحادیه پوشاک کشور می باشند برای تولید انبوه ارتباط برقرار نمایندو در نهایت سلیقه مردم را نیز محک بزنند.

انتهای پیام/۶۱
 


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.