نمایشگاه بین‌المللی کتاب در شبکه بازار

شبکه تلویزیونی بازار نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را پوشش تصویری می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری هنر ایران، دوربین‌های این شبکه، تصاویری از بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که از ۱۱ اردیبهشت آغاز و تا ۲۱ اردیبهشت ادامه خواهد یافت را از محل مصلی امام خمینی(ره) تهران پخش می‌کند.

این نمایشگاه که یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های بین‌المللی در سراسر جهان است، اینک به سن ۲۶ سالگی پا نهاده و شبکه تلویزیونی بازار در برنامه‌ی نمای بازار، با استقرار دوربین‌های خود در محل نمایشگاه، بازار و ظرفیت‌های فروش، آخرین قیمت‌ها و نحوه قیمت‌گذاری کتاب و مسائلی از این دست را با مسؤولان و مردم بازدیدکننده در میان می‌گذارد و نتیجه و ماحصل آن را برای تماشای بینندگان در دو نوبت، یک بار صبح‌ها از ساعت ۱۱ تا ۱۱:۴۵ و بار دیگر عصرها از ساعت ۱۴:۲۰ تا ۱۵:۰۵ در قاب تصویر می‌آورد.

نمای بازار برنامه ای است که تاکنون بسیاری از نمایشگاه‌های کشور را به منظور جلوه‌ی توانمندی‌های ایرانیان به صورت مستقیم و زنده پوشش تصویری داده و این بار، کتاب به عنوان یک کالای فرهنگی رادرنمایشگاه بین المللی تهران به بینندگان عرضه خواهد کرد.

 شبکه تلویزیونی بازار، آغازین روز برگزاری شانزدهمین دوره نمایشگاه ایران هلث را در روز هجدهم اردیبهشت ماه، پوشش تلویزیونی می‌دهد.

نمایشگاه ایران هلث پرسابقه‌ترین و شاخص‌ترین نمایشگاه بخش سلامت کشور است که از سال ۱۳۶۸ تاکنون به عرضه و معرفی ظرفیت‌ها توانمندی‌ها و فناوری‌های مختلف در زمینه‌های تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، دارویی و محصولات و خدمات بخش سلامت می‌پردازد.

بر اساس این گزارش، شبکه تلویزیونی بازار، روز هجدهم اردیبهشت نمایشگاه ایران هلث را از محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران در دو نوبت، یک بار صبح از ساعت ۱۱ تا ۱۱:۵۵ و بار دیگر عصر از ساعت ۱۴:۲۰ تا ۱۵:۱۵ در برنامه‌ی نمای بازار به منظور اطلاع از آخرین دستاوردها و نوآوری های تجهیزات حوزه ی سلامت همچنین نمایش ارتقا سطح کمی و کیفی امر تولید و توانمندی های تولید کنندگان ایرانی جلوی دوربین خواهد برد.


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.