نمایشگاه بین المللی ساختمان در مشهد گشایش یافت

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد در این مراسم گفت: نمایشگاه با حضور۴۱۳ شرکت داخلی و ۴۲ شرکت خارجی به مدت پنج روز برای بازدید علاقه مندان دایر است.

‘سیدمحمد سیدی’‌ افزود:‌ شرکت کنندگان در این نمایشگاه آخرین دستاوردها و توانمندیهای خود را در حوزه عمران و معماری در قالب دو هزار و ۱۶۶ غرفه در فضایی به مساحت ۱۹ هزار و ۶۰۰ مترمربع فضای مسقف و ۱۱ هزار مترمربع فضای باز به نمایش گذاشته اند.

وی گفت:‌ نمایشگاه با حضور شرکتهایی از استانهای خراسان رضوی، تهران، آذربایجان شرقی و غربی، قزوین، فارس، مرکزی، اصفهان، گیلان و مازندران و نمایندگانی از شرکتهای آمریکایی، روس، بلاروس، آلمان، ایتالیا، ژاپن، چین، تایوان، کره جنوبی، ترکیه، فرانسه، انگلستان، سوئیس، سوئد، دانمارک، هلند، تایلند، مالزی دایر شده است.

او مهمترین زمینه فعالیت شرکتهای حاضر در نمایشگاه را آسانسور و پله برقی، درهای اتوماتیک، پانل و پوششهای سقف و دیوار، لوله و اتصالات، حمام، سونا و جکوزی، در و پنجره، لوازم و تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی، نرده و پله، بتن و فرآورده های بتنی، تاسیسات سرمایشی و گرمایشی و سایر صنایع وابسته ذکر کرد.

وی گفت:‌ ماشین آلات ساختمانی و تاسیساتی، نشریات تخصصی، انجمنها و تشکلهای ساختمانی و سایر صنایع وابسته ساختمانی و تاسیساتی از دیگر فعالیتهای شرکتهای حاضر در این نمایشگاه است.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت(معماری و عمران)، صنایع سرمایشی و گرمایشی تا روز بیستم خرداد ماه جاری از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در نمایشگاه بین المللی مشهد پذیرای متخصصان و علاقه مندان است.ک/۲

۷۴۹۰/۶۵۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۶۸۵۲۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.