نمایشگاه توانمندی های صنعت آلومینیم ایران وجهان در اراک گشایش یافت

به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه که در حاشیه دومین کنفراس بین المللی آلومینیوم برپا شده ، توانمندی های ۵۰ شرکت داخلی و خارجی د رمعرض دید عموم قرار گرفته است .

در این نمایشگاه علاوه برای کارخانه ها و شرکت های تولید آلومینیم ایران ، فعالان این صنعت از کشورهای چین، ترکیه، آلمان، استرالیا و نیوزلند حضور دارند.

شرکت های داخلی و خارجی شرکت کننده دراین نمایشگاه ، توانمندی ها، تولیدات متنوع و استفاده های مختلف از فلز آلومینیم را به نمایش گذاشته اند.

دومین کنفرانس بین المللی آلومینیوم ایران به مدت دو روز توسط مرکز تحقیقات آلومینیوم ایران، شرکت آلومینیم ایران (ایرالکو) و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدور) در اراک در حال برگزاری است.

این کنفرانس با شعار ‘تلاش برای رشد و توسعه صنعت آلومینیوم’ و ‘توسعه متوازن این صنعت ‘در اراک به عنوان اولین تولید کننده فلز آلومینیوم در خاورمیانه از روز جاری آغاز شده و فردا نیز ادامه دارد.

تعیین سهم این محصول در تولید ملی، ارتباط صنایع آلومینیوم با دانشگاه های ملی و بین المللی، فراهم کردن فناوری جدید، ترویج و گسترش فرآیندهای فراوری این فلز از اهداف برگزاری این کنفرانس است.ک/۲

۵۱۷/۵۵۹/۳۳۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۳۴۲۹۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.