نمایشگاه حیوانات چینی در کاخ نیاوران

مجموعه ای از حیوانات چینی در نمایشگاه فصل پاییز کاخ اختصاصی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران؛ کاخ اختصاصی نیاوران در ادامه برگزاری نمایشگاه های دوره ای و فصلی خود از آثار مخازن، مجموعه ای از حیوانات چینی را برای نخستین بار در یکی از ویترین های اتاق نشیمن این کاخ به مدت سه ماه به نمایش گذاشته است.
بنابراین گزارش؛ در این نمایشگاه حدود ۷۵ قطعه از مجسمه های حیوانات چینی که ساخت کشور های دانمارک، اسپانیا و آلمان و متعلق به کارخانه هایی همچون Royal Copenhagen و Lladro هستند در معرض دید قرار گرفته اند.
شایان ذکر است؛ کاخ اختصاصی نیاوران یکی از کاخ موزه های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران است که بین سال های ۱۳۳۷ تا ۱۳۴۶ ساخته شد و از سال ۱۳۴۷ تا ۱۳۵۷ هجری خورشیدی محل اصلی سکونت پهلوی دوم و خانواده اش بوده است.
گفتنی است؛ علاقه مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند در فصل پاییز جاری همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۷ به کاخ اختصاصی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.