نمایشگاه خودرو پاریس/ رونمایی از مدل مفهومی‌نوا لامبورگینی

خودروساز ایتالیایی لامبورگینی در مورد نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۲ سکوت کرده است ولی امروز این سکوت را با رونمایی از یک تیزر ویدیویی اسرار آمیز از خودرو مفهومی جدید با نام نوا شکسته است.

پایگاه اطلاع رسانی خودروسازی:خودروساز ایتالیایی لامبورگینی در مورد نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۲ سکوت کرده است  ولی امروز این سکوت را با رونمایی از یک تیزر ویدیویی اسرار آمیز از خودرو مفهومی‌جدید با نام نوا شکسته است.

با طراحی دوباره و کامل از گالاردو که در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد  این خودرو مفهومی‌به احتمال فراوان یک مدل بسیار ویژه سوپر خودرو لامبروگینی و با تیراژ بسیار محدود خواهد بود که البته میتوان به عنوان مثال خودرو استثنایی گالاردو Super Trofeo Stradale را نام برد.

البته این خودرو مفهومی‌جدید میتواند به عنوان جانشین گالاردو نیز مطرح شود که طراحی آن از سال ۲۰۰۳ هیچ گونه تغییر خاصی نکرده است و البته پیشتر لامبو نیز اظهار نظرهایی در باره خروج گالاردو از زیر رادیکال طراحی سنتی خود سخن به میان آورده بود.

گفتنی است که پیش تر شایعه شده بود که گالاردوی نسل بعد کابررا نامیده خواهد شد و این برخلاف نام مدل مفهومی‌نوا است که خوب بالطبع یک نسخه ویژه خواهد بود و شاید تولید ادامه داری همانند گالاردو نداشته باشد.

Share


خودروسازی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.