نمایشگاه دائمی مد و لباس من را غافل‌گیر کرد/ نگاه متفاوت ˝+من˝ به مد

۰۹اردیبهشت،

حیدری در گفت و گو با هنر آنلاین مطرح کرد

کارگردان برنامه تلویزیونی ˝+من˝ معتقد است، مد یعنی امروز اگر هست فردا تغییر خواهد کرد و شاید هم نباشد اما این سبب بر ضعف مد نیست بلکه خاصیت آن همین است.

به گزارش خبرنگار سرویس مد و لباس خبر گزاری هنر ایران روز شنبه ۷ اردیبهشت ماه سال ۹۱ محسن کلانتری رئیس نمایشگاه دائمی مد و لباس و عضو کمیسیون فنی و ارزیابی کارگروه ساماندهی مد و لباس در نمایشگاه دائمی مدو لباس فجر واقع در خیابان ولیعصر میزبان رسانه ملی و برنامه “+ من” شبکه تهران شد.

این برنامه به کارگردانی محمدرضا حیدری رویکردی اجتماعی به مسائل شهر تهران می پردازد که در تازهترین سوژه خود به موضوع مد و لباس و نمایشگاه دائمی مد و لباس پرداخته است که با انجام مراحل فیلمبرداری در این نمایشگاه، به زودی از شبکه تهران پخش خواهد شد.

محمد رضا حیدری در گفت و گو با خبر نگار سرویس مد و لباس هنر آنلاین دربارهٔ مستند “مثبت +من” توضیح داد و گفت:این برنامه صرفا برای مخاطبین نوجوان در حال ساخت و تولید است و این مستند تا کنون به صورت سریالی بوده ودر شبکه پنج سیما با موضوعات متفاوتی از مسائل نوجوانان به روی آنتن رفته است و الان زمان آن رسیده که به عرصه پوشاک و مد و لباس ایرانی جانی دوباره بخشیم و امیدوار هستم مورد استقبال از سوی قشر جوان جامعه هم بشود.

وی ادامه داد:ارتباط مستقیم جوانان با مد و لباس های امروزی این ایده را در فکر من پرورش داد و همین امر سبب شد امروز سر از نمایشگاه دائمی مد و لباس در بیارم و گفتنی است نوع لباس های این نمایشگاه من را غافل گیر کرد و جای متفاوتی را در عرصه پوشاک در طی این چند سال اخیر می بینم و فرم ایرانی بودن کارها به سادگی دیده می گردد و خوشحال هستم هیچ نشانه‌ای خارج از فرهنگ ما و بر گرفته از کشور های دیگر در این لباس ها دیده نمی شود .

این کارگردان پیشکسوت دربارهٔ آیتم های برنامه “+من” عنوان کرد: در این برنامه قسمت آموزشی یکی از آیتم هایی است که حائز اهمیت است و برای قسمت برنامه های این برنامه آموزش های نظیر بستن شال و روسری به شکل و فرم های مختلف را برای مخاطبین تهیه کرده ایم و آموزش میدهیم و کاری متفاوت خواهد بود.

حیدری در پایان اظهار کرد: یک نوجوان زیبایی شناسی متفاوتی با جامعه خودش دارد و نگاهش هم امروزی خواهد بود و مطمئنا لباس پوشیدن یک نوجوان هم امروزی است و هدف این برنامه هم همین طور که از اسمش مشخص است به مد میپردازد و مد هم یعنی امروز اگر هست فردا تغییر خواهد کرد و شاید هم نباشد اما این سبب بر ضغف مد نیست بلکه خاصیت مد همین است که امروز باشد و به روز باشد پس بنابراین هدف ما برای مخاطبان نوجوان نگاه تازه و به روز است.

گفت وگو از: سپیده عبدی
انتهای پیام/۶۲


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.