نمایشگاه صنعت ساختمان هند (The Big 5 India)

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/کشور هند به عنوان دهمین قدرت اقتصادی دنیا از لحاظ تولید ناخالص داخلی و سومین کشور از لحاظ برابری قدرت خرید مردم، در پنج سال اخیر رشد فوق‌العاده ای در ‌توسعه زیرساخت‌ها و بخش ساخت و ساز داشته است.
به گزارش ممتاز : به عنوان نمونه این کشور سرمایه گذاری های ویژه ای را تا سال ۲۰۲۰ انجام داده است که از آن جمله می توان به سرمایه گذاری ۱۶۷ میلیارد دلاری در توسعه املاک و مستغلات، ۶۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری در بخش توسعه راه‌آهن، ۹۲ میلیارد دلار در بخش جاده‌ها و بزرگراه‌ها، ۲۲ میلیارد دلار در بخش بنادر و ۸ میلیارد دلار در ساخت و ساز فرودگاه‌ها اشاره کرد.
همچنین این کشور با برپایی نمایشگاه صنعت ساختمان هند (The Big 5 India)، فرصت‌ بی‌نظیری را برای فعالان صنعت ساختمان که به دنبال ورود به بازارهای جهانی می باشند، فراهم کرده است.
در این راستا شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان به منظور حضور فعالان صنعت ساختمان کشور در این رقابت بین المللی و افزایش و رشد فعالیت‌های بین‌المللی دست اندرکاران صنعت ساختمان، به عنوان نماینده انحصاری نمایشگاه صنعت ساختمان هند (The Big 5 India) از علاقه‌مندان به حضور در این رویداد ثبت نام به عمل می آورد. متقاضیان به منظور رزرو غرفه حداکثر تا تاریخ ۳۱ /۴/ ۹۲ با بخش خارجی این شرکت به شماره های ۲۶۱۲۵۵۷ و ۲۶۱۱۶۱۵-۰۳۱۱ تماس حاصل فرمایند.

 

– ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.